Tijorat banklarida marketing strategiyalaridan foydalanishning ilmiy-nazariy asoslari

Tijorat banklarida marketing strategiyalaridan foydalanishning ilmiy-nazariy asoslari

Авторы

  • Akbar Maxamadjanov

Ключевые слова:

tijorat banklari, marketing strategiyasi, marketing kommunikatsiyasi, mijozlar bilan ishlash bo‘limi, marketing vositalari

Аннотация

Ushbu maqolada tijorat banklarida marketing strategiyalaridan foydalanishning ilmiy-nazariy asoslari hamda
marketing kommunikatsiyasi va o‘zaro munosabatlar omillari ta’sirini hisobga olgan raqamli marketing texnologiyalari
va internet banki tizimining mijozlar bilan kommunikatsiya jarayonlarini takomillashtirish kabi masalalar ko‘rib chiqilgan.
Shuningdek, tijorat banklarida marketing strategiyalaridan foydalanishning ilmiy-nazariy jixatlari tahlil qilingan. Tijorat
banklarida mijozlar bilan ishlash bo‘limining faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha xulosa va takliflar ishlab chiqilgan.

Биография автора

Akbar Maxamadjanov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Marketing kafedrasi dotsenti v.v.b.

Загрузки

Опубликован

2024-05-30
Loading...