Iste’molchilar motivasiyasida afzal koʻrish nazariyalaridan foydalanish

Iste’molchilar motivasiyasida afzal koʻrish nazariyalaridan foydalanish

Авторы

  • Jamshid Jalilov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15465747

Ключевые слова:

motivasiya, iste'molchi motivasiyasi, gedonik motivlar, ijtimoiy motiv, xariddan huzurlanish.

Аннотация

Maqolada tovarlar xaridida ista'molchilar motivasiyasi bilan bogʻliq afzal koʻrish nazariyalari keltirilgan, afzal
koʻrish tushunchasi va uning xususiyatlari keltirilgan va iste'molchilarning xarid motivasiyasini oshirish uchun afzal koʻrish
nazariyalaridan foydalanish yoʻllari izoxlangan.

Биография автора

Jamshid Jalilov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Marketing kafedrasi dosenti,
iqtisodiyot fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD)

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2023 йил 11 сентябрдаги ПФ-158-сон ««Ўзбекистон - 2030»

стратегияси тўғрисида»ги Фармони. https://lex.uz/ru/docs/6600413.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Маҳаллада тадбиркорликни ривожлантириш, аҳоли бандлигини

таъминлаш ва камбағалликни қисқартириш бўйича давлат сиёсатининг устувор йўналишлари тўғрисида”

ПФ-29-сон фармони. 03.12.2021 йил. https://lex.uz.

“Leo Bogart: Sociologist and pollster”.»Hawtree, Christopher. The Independent. www. theindependent.co.uk Published

December 19, 2005. Accessed October 24, 2017.

Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. – М.: Ось-89, 1997. – 255 с.

Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей. – СПб., 2010.– 944 с.

Алешина К.В. Поведение потребителей: Учебное пособие / К.В. Алешина. – М.: Фаир-Пресс, 2015. – 284 с.

Kotler Philipp, Fox. Karen F. A. Strategic Marketing for Educational Institutions. – New Jersey, 1998. P. 7.

«Маркетинг»/ А. П. Панкрухин. – 6_е изд., стер. – М. : Издательство «Омега_Л», 2009. – 656 с.

Michael Solomon, Gary Bamossy, Soren Askegaard and Margaret K. Hogg consumer behavior a european perspective

USA

B.T. Sаlimov, M.S. Yusupov, B.B. Sаlimov. Mikroiqtisodiyot. Dаrslik. –T.: Iqtisodiyot, 2019, - 366 b.

Аддреу ас-Колелл и др. Микроэкономическая теория. Учебник. –М.: Дело и Сервис, 2016. - 630 стр.

Нуриев Р. . Курс микроэкономики: учебник/ 2-е изд. –М.: Норма, 2012. - с. 576.

Тарануха В. Микроэкономика. Учебник. – М.: Дело и Сервис, 2011. - 580 стр.

Campbell R. McConnel, Stanley L. Brue, Sean M. Flynn. Microeconomics: Principles, Problems and Policies. -19 th

ed. – New York. The McGraw-Hill Companies, Inc., 2015. P. 604.

Пиндайк Р., Рубинфильд Д. Микрэкономика. / Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2011. - с. 608.

Engel, J.F. Consumer Behaviour / J.F. Engel, D.T. Kollat, R.D. Blackwell. - New York: Flolt, Rinehart & Winston, 2018.

- 32 p.

Загрузки

Опубликован

2025-04-07
Loading...