Turizmdagi shartnoma munosabatlari: turoperatorlar, turagentlar, turistik xizmatlar iste’molchilari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15729745Ключевые слова:
Turizm, iqtisodiyot, qaror, rivojlanish, infratuzilma, turoperatorlar, turagentlarАннотация
Ushbu maqola turizm sohasidagi shartnoma munosabatlari — bu turoperatorlar, turagentlar va turistik
xizmatlar iste’molchilari oʻrtasidagi huquqiy oʻzaro munosabatlarni tartibga soluvchi murakkab tizimdir. Ushbu munosabatlar
asosan shartnomalar asosida qurilgan boʻlib, xizmat koʻrsatish sifati, moliyaviy javobgarlik va isteʼmolchilar huquqlarining
himoyasini taʼminlashga qaratilgan
Библиографические ссылки
‘’ Turizm to‘g‘risida’’gi O‘zbekiston Respublikasining Qonuni.
Aliyeva M.T., Umarjonov A. Turistik mamlakatlar iqtisodiyoti: Darslik. –T.: Moliya, 2005. – 339 b.
Turizm sohasidagi ulkan imkoniyatlar va ulardan foydalanish boʻyicha vazifalar koʻrsatib oʻtildi [Huge opportunities in
the field of tourism and tasks for their use were shown]. Available at: https:// president.uz/uz/lists/view/5552/.
I I. M R.Boltabayev, Tuxliyev I, S., B. Sh Safarov, S.AAbduhamidov “TURİZM: nazarıya va amaliyot”, Darslİk. T. “Fan
va texnologiya”, 2018 y, 400 b.
N.M.Umurzakova, D.R.Rustamova, A.M.Muzaffarov ‘’Turizmning huquqiy asoslari’’ o‘quv qo‘llanma, Toshkent-2021.
-53 betlar.
Sigala M. Social media and customer engagement in the context of co-creation value. Journal of Service Management,
, vol. 32, no. 3, pp. 339–360.
Kotler P., Bowen J., Makens J., Baloglu S. Marketing for Hospitality and Tourism. 8th ed. — Harlow: Pearson, 2022.
— 684 p.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.