Raqamli iqtisodiyot sharoitida sanoat mahsulotlari ishlab chiqarish sifatini oshirishda raqamli xizmatlarning obyektiv zarurati
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.15351866##semicolon##
raqamli iqtisodiyot, AKT, raqamli xizmatlar, sanoat ishlab chiqarish, elektron tijorat, biznes jarayonlari, BDI, robototexnika.##article.abstract##
Ushbu maqolada raqamli iqtisodiyot sharoitida sanoat mahsulotlari ishlab chiqarish sifatini oshirishda
raqamli xizmatlarning tutgan oʻrni tahlil qilinadi. Tadqiqotda axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT) orqali
sanoat tarmoqlarida ishlab chiqarish jarayonlarini raqamlashtirish va integratsiyalash usullari koʻrib chiqilgan. Metod
sifatida kontent-tahlil va taqqoslama yondashuv qo‘llanildi. Tahlillar raqamli texnologiyalar yordamida qiymat zanjirlarini
optimallashtirish, robototexnika va innovatsion yechimlar samaradorligini ko‘rsatdi. Muhokamalar raqamli xizmatlar orqali
sanoat ishlab chiqarishining sifatini barqaror oshirish istiqbollarini yoritadi
##submission.citations##
Veselovskiy M.Yu., Izmaylova M.A. Raqamlashtirishning mahsulot ishlab chiqarish, rejalashtirish va sanoat
korxonalarining raqamli biznes modeliga ta’siri haqida. – Raqamli iqtisodiyot sharoitida ishlab chiqarishni
transformatsiyalash mavzusidagi ilmiy maqolalar to‘plami.
Morozova N.S. Raqamli iqtisodiyotda xodimlarning raqamli kompetensiyalari va ularning professional standartlarga
muvofiqligi haqida. – Raqamli biznes va mehnat bozori, ilmiy maqola.
Dashkov I.K. Raqamli iqtisodiyotning asosiy aktivlari sifatida axborot va inson kapitali. – Raqamli transformatsiya
sharoitida boshqaruv strategiyalari, ilmiy maqolalar to‘plami.
Ross B., Stubbings C., Sheppard B., Kelly. Xodimlarning raqamli tayyorgarligi va biznes transformatsiyadagi roli. –
Digital Competence in Business Transformation. London: Wiley & Sons, 2020.
Frey C.B., Osborne M.A. Raqamli innovatsiyalar va mehnat bozori: avtomatlashtirish xavflari va kadrlar tayyorlash
zarurati. – The Future of Employment: How Susceptible Are Jobs to Computerisation? – Oxford Martin School, 2017.
##submission.downloads##
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##