Iste’molchilar motivasiyasida afzal koʻrish nazariyalaridan foydalanish
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.15465747##semicolon##
motivasiya, iste'molchi motivasiyasi, gedonik motivlar, ijtimoiy motiv, xariddan huzurlanish.##article.abstract##
Maqolada tovarlar xaridida ista'molchilar motivasiyasi bilan bogʻliq afzal koʻrish nazariyalari keltirilgan, afzal
koʻrish tushunchasi va uning xususiyatlari keltirilgan va iste'molchilarning xarid motivasiyasini oshirish uchun afzal koʻrish
nazariyalaridan foydalanish yoʻllari izoxlangan.
##submission.citations##
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2023 йил 11 сентябрдаги ПФ-158-сон ««Ўзбекистон - 2030»
стратегияси тўғрисида»ги Фармони. https://lex.uz/ru/docs/6600413.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Маҳаллада тадбиркорликни ривожлантириш, аҳоли бандлигини
таъминлаш ва камбағалликни қисқартириш бўйича давлат сиёсатининг устувор йўналишлари тўғрисида”
ПФ-29-сон фармони. 03.12.2021 йил. https://lex.uz.
“Leo Bogart: Sociologist and pollster”.»Hawtree, Christopher. The Independent. www. theindependent.co.uk Published
December 19, 2005. Accessed October 24, 2017.
Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. – М.: Ось-89, 1997. – 255 с.
Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей. – СПб., 2010.– 944 с.
Алешина К.В. Поведение потребителей: Учебное пособие / К.В. Алешина. – М.: Фаир-Пресс, 2015. – 284 с.
Kotler Philipp, Fox. Karen F. A. Strategic Marketing for Educational Institutions. – New Jersey, 1998. P. 7.
«Маркетинг»/ А. П. Панкрухин. – 6_е изд., стер. – М. : Издательство «Омега_Л», 2009. – 656 с.
Michael Solomon, Gary Bamossy, Soren Askegaard and Margaret K. Hogg consumer behavior a european perspective
USA
B.T. Sаlimov, M.S. Yusupov, B.B. Sаlimov. Mikroiqtisodiyot. Dаrslik. –T.: Iqtisodiyot, 2019, - 366 b.
Аддреу ас-Колелл и др. Микроэкономическая теория. Учебник. –М.: Дело и Сервис, 2016. - 630 стр.
Нуриев Р. . Курс микроэкономики: учебник/ 2-е изд. –М.: Норма, 2012. - с. 576.
Тарануха В. Микроэкономика. Учебник. – М.: Дело и Сервис, 2011. - 580 стр.
Campbell R. McConnel, Stanley L. Brue, Sean M. Flynn. Microeconomics: Principles, Problems and Policies. -19 th
ed. – New York. The McGraw-Hill Companies, Inc., 2015. P. 604.
Пиндайк Р., Рубинфильд Д. Микрэкономика. / Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2011. - с. 608.
Engel, J.F. Consumer Behaviour / J.F. Engel, D.T. Kollat, R.D. Blackwell. - New York: Flolt, Rinehart & Winston, 2018.
- 32 p.
##submission.downloads##
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##