Iste’molchilar motivasiyasida afzal koʻrish nazariyalaridan foydalanish

Iste’molchilar motivasiyasida afzal koʻrish nazariyalaridan foydalanish

##article.authors##

  • Jamshid Jalilov

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.15465747

##semicolon##

motivasiya, iste'molchi motivasiyasi, gedonik motivlar, ijtimoiy motiv, xariddan huzurlanish.

##article.abstract##

Maqolada tovarlar xaridida ista'molchilar motivasiyasi bilan bogʻliq afzal koʻrish nazariyalari keltirilgan, afzal
koʻrish tushunchasi va uning xususiyatlari keltirilgan va iste'molchilarning xarid motivasiyasini oshirish uchun afzal koʻrish
nazariyalaridan foydalanish yoʻllari izoxlangan.

##submission.authorBiography##

Jamshid Jalilov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Marketing kafedrasi dosenti,
iqtisodiyot fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD)

##submission.citations##

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2023 йил 11 сентябрдаги ПФ-158-сон ««Ўзбекистон - 2030»

стратегияси тўғрисида»ги Фармони. https://lex.uz/ru/docs/6600413.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Маҳаллада тадбиркорликни ривожлантириш, аҳоли бандлигини

таъминлаш ва камбағалликни қисқартириш бўйича давлат сиёсатининг устувор йўналишлари тўғрисида”

ПФ-29-сон фармони. 03.12.2021 йил. https://lex.uz.

“Leo Bogart: Sociologist and pollster”.»Hawtree, Christopher. The Independent. www. theindependent.co.uk Published

December 19, 2005. Accessed October 24, 2017.

Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. – М.: Ось-89, 1997. – 255 с.

Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей. – СПб., 2010.– 944 с.

Алешина К.В. Поведение потребителей: Учебное пособие / К.В. Алешина. – М.: Фаир-Пресс, 2015. – 284 с.

Kotler Philipp, Fox. Karen F. A. Strategic Marketing for Educational Institutions. – New Jersey, 1998. P. 7.

«Маркетинг»/ А. П. Панкрухин. – 6_е изд., стер. – М. : Издательство «Омега_Л», 2009. – 656 с.

Michael Solomon, Gary Bamossy, Soren Askegaard and Margaret K. Hogg consumer behavior a european perspective

USA

B.T. Sаlimov, M.S. Yusupov, B.B. Sаlimov. Mikroiqtisodiyot. Dаrslik. –T.: Iqtisodiyot, 2019, - 366 b.

Аддреу ас-Колелл и др. Микроэкономическая теория. Учебник. –М.: Дело и Сервис, 2016. - 630 стр.

Нуриев Р. . Курс микроэкономики: учебник/ 2-е изд. –М.: Норма, 2012. - с. 576.

Тарануха В. Микроэкономика. Учебник. – М.: Дело и Сервис, 2011. - 580 стр.

Campbell R. McConnel, Stanley L. Brue, Sean M. Flynn. Microeconomics: Principles, Problems and Policies. -19 th

ed. – New York. The McGraw-Hill Companies, Inc., 2015. P. 604.

Пиндайк Р., Рубинфильд Д. Микрэкономика. / Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2011. - с. 608.

Engel, J.F. Consumer Behaviour / J.F. Engel, D.T. Kollat, R.D. Blackwell. - New York: Flolt, Rinehart & Winston, 2018.

- 32 p.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-04-07
Loading...