Qishloq xo‘jaligida innovatsion marketing strategiyasini ishlab chiqish

Qishloq xo‘jaligida innovatsion marketing strategiyasini ishlab chiqish

##article.authors##

  • Axror Sheraliev

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.17076091

##semicolon##

Qishloq xo‘jaligi, agrar tarmoq, mahsulot, bozor, strategiya, eksport, samaradorlik, diversifikatsiyalash

##article.abstract##

Mazkur maqolada agrar tarmoq xo‘jaliklarida mahsulot tannarxini kamaytirish, uning raqobatbardoshligi
hamda tashqi va ichki bozorda sotish hajmini oshirishdagi faoliyat samaradorligini baholash mexanizmini takomillashtirish,
rivojlanish strategiyasi, mahsulot yetishtiruvchilardan shartnoma asosida sifatli mahsulotlar qabul qilish, ularni tozalash,
sarxillash, qadoqlash va o‘z muddatida eksportga jo‘natish ishlarini tashkil qilish masalalari ko‘rib chiqilgan

##submission.authorBiography##

Axror Sheraliev


Samarqand iqtisodiyot va servis instituti
Sifat bo‘limi boshlig‘i, I.ffd, dotsent v.b

##submission.citations##

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 23 oktyabr «O‘zbekiston Respublikasi qishloq xo‘jaligini

rivojlantirishning 2020 — 2030 yillarga mo‘ljallangan strategiyasini tasdiqlash to‘g‘risida»gi PF-5853-son Farmoni

2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 14 maydagi “Tadbirkorlik faoliyatini qo‘llab-quvvatlash va himoya

qilish tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-5718-son Farmoni.

3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 20 noyabrdagi «Mamlakatda biznes muhitini yanada yaxshilash va

tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida» PQ-4525-son Qarori.

4. Tashqi bozorlarda mahalliy mahsulotlarning eksport qilinishi va raqobatdoshligini ta’minlashni yanada rag‘batlantirish

chora-tadbirlari to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 25.05.2017 yildagi PF-5057-son Farmoni.

5. “O‘zbekistonda fermerlik faoliyatini tashkil qilishni yanada takomillashtirish va uni rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”

PF- 4478-son, 22.10.2012 y.

6. Olimjonov O. va boshqalar. Fermerlik faoliyatining asoslari va ishlab chiqarishni tashkil etish. – T.: Sharq, 2003, -270 b.

7. Salimov B. va boshqalar. Fermer va dehqon xo’jaliklari iqtisodi. –T.:TDIU, 2004, 124 b.

8. Umurzoqov U.P., Toshboyev A.J., Toshboyev A.A. Fermer xo‘jaligi iqtisodiyoti. – T.: IQTISOD- MOLIYA, 2007. – 226 b.

9. Musaeva Sh.A. Marketing tadqiqotlari. Darslik “STAR-SEL” MChJ nashriyot va ijodiy bo‘limi. Samarqand-2023

10. Musaeva Sh.A. Integrallashtirilgan marketing kommunikatsiyasiO‘quv qo‘llanma “Mahorat” nashriyoti, Samarqand –

2022

11. Musaeva Sh.A., Usmonova D.I. Innovatsion marketing “TURON EDITION” 2021 yil uchun o‘quv qo‘llanma

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-09-01
Loading...