Reklama xizmatlari bozorida raqobatbardoshlikni oshirish yo‘llari

Reklama xizmatlari bozorida raqobatbardoshlikni oshirish yo‘llari

##article.authors##

  • Xamrakulov Azamat Baxritdinovich

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15400744

##article.subject##:

reklama bozori, raqobatbardoshlik, innovatsiya, xizmat sifati, mijoz ehtiyoji, marketing strategiyasi

##article.abstract##

Mazkur maqolada reklama xizmatlari bozorida raqobatbardoshlikni oshirishning samarali yo‘llari tahlil
qilinadi. Unda innovatsion texnologiyalarni joriy etish, kreativ yondashuvlar, mijozlar ehtiyojlarini aniqlash va xizmat sifatini
oshirish orqali kompaniyalar o‘z pozitsiyalarini qanday mustahkamlashi mumkinligi ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, xalqaro
tajribalar asosida mahalliy reklamachilarning rivojlanish imkoniyatlari ham yoritilgan.

Биография автора

Xamrakulov Azamat Baxritdinovich


O‘zbekiston Respublikasi
Raqobatni rivojlantirish va iste’molchilar huquqlarini
himoya qilish qo‘mitasi Samarqand viloyat
hududiy boshqarmasi bo‘lim boshlig‘i o‘rinbosari

Библиографические ссылки

Karimov E.Q. Xizmat ko‘rsatish sohasida marketingni rivojlantirishning nazariy va amaliy asoslari. – Toshkent:

Iqtisodiyot, 2018. – 232 b.

Xayitov Sh.X. Raqobatbardosh iqtisodiyotning shakllanishi: nazariya, metodologiya va amaliyot. – Toshkent: Fan,

– 198 b.

Usmonxo‘jayev M.R. Bozor iqtisodiyoti sharoitida xizmatlar sohasini boshqarish. – Toshkent: IQTISOD-MOLIYA, 2020.

– 215 b.

Kotler Ph. Marketing Management. 15th ed. – Pearson Education, 2016. – 832 p.

Porter M. Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. – New York: Free Press, 2004. –

p.

Ryan D., Jones C. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. – Kogan

Page, 2020. – 368 p.

O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi rasmiy sayti: https://stat.uz (murojaat qilingan sana: 2025 yil 2-may)

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Xizmatlar sohasini jadal rivojlantirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar

to‘g‘risida”gi PQ–5112-sonli qarori. 2021 yil 30 mart.

McKinsey & Company. Global Advertising Trends Report. – 2023. [https://www.mckinsey.com]

Davletshin M.R. Strategicheskiy marketing v sfere uslug. – Moskva: INFRA-M, 2019. – 336 s.

Яковлева Е.А. Цифровой маркетинг и реклама в эпоху цифровизации. – Санкт-Петербург: Питер, 2021. – 284 с.

Chaffey D. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 7th ed. – Pearson, 2019. – 688 p

Abdukarimov F.B. Savdoda bozor mexanizmini takomillashtirish va samaradorligini oshirish yo‘llari (Samarqand viloyati

misolida). Iqtisodiyot fanlari nomzodi ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. Samarqand: SamISI, 2011,

b.

Pardayev O.M. Mahsulotlarni saqlab sotish xizmatlari samaradorligini oshirishning tashkiliy-iqtisodiy mexanizmlari.

Monografiya. – T. : Fan va texnologiya, 2017, 284 b.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022–2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi

O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF–60-sonli Farmoni. -T. : “O‘zbekiston Respublikasi qonun

hujjatlari to‘plami”, 2022-yil, 28-yanvar – https://lex.uz/uz/docs/–5841063

O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasining O‘zbekiston Respublikasida chakana va ulgurji savdo tovar

aylanmasi (2022-yil yanvar-dekabr) hisoboti.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 27-yanvardagi PQ–104-sonli “Xizmatlar sohasini rivojlantirishga oid

qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” Qarori.

Загрузки

##submissions.published##

2025-04-07
Loading...