Milliy iqtisodiyotda turizmning o‘rni va rivojlanish imkoniyatlari
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15555695##article.subject##:
turizm yo‘nalishlari, ichki va tashqi turizm, xorijiy sayyohlar, turizm komplekslari##article.abstract##
Mazkur maqolada O‘zbekistonda turizmning yo‘nalishlari va holati va taraqqiyoti, ichki tashqi turizmni
ko‘rsatkichlariga alohida e’tibor qaratilgan. Shuningdek, turizm sohasini rivojlantirish jarayonlarini o‘z ichiga olgan
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoyevning 2019-yil 5-yanvardagi “O‘zbekiston Respublikasida turizmni
jadal rivojlantirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PF-5611-son farmoni. – 1-ilova.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoyevning 2017-yil 16-avgustdagi “2018–2019-yillarda turizm sohasini
rivojlantirish bo‘yicha birinchi navbatdagi chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qarori.
Tuxliyev I.S., Hayitboyev R., Safarov B.Sh., Tursunova G.R. Turizm asoslari. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2014.
Axmedova G. Turizmni rivojlantirishda marketing strategiyasining o‘rni. – Toshkent: Iqtisodiyot, 2020.
UNWTO (World Tourism Organization). International Tourism Highlights – 2023 Edition. Madrid: UNWTO Publishing,
Mamatqulov R.T., Nishonov B.B. Turizm menejmenti va marketingi. – Samarqand: SamDCHTI nashriyoti, 2021.
O‘zbekiston Respublikasi Davlat Statistika Qo‘mitasi. Turizm sohasidagi statistik ma’lumotlar to‘plami. – Toshkent,
Kotler P., Bowen J., Makens J. Marketing for Hospitality and Tourism. – 7th edition. – Pearson Education, 2021.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 17-fevraldagi “Yoshlar turizmini rivojlantirish dasturi
to‘g‘risida”gi 85-son qarori.
Djalilova N.M. Turizm va mintaqaviy rivojlanish: tahlil va istiqbollar. – Toshkent: Iqtisodiyot va ta’lim, 2022.
Загрузки
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.