Oʻzbekiston va xalqaro amaliyotda raqamli marketing vositalaridan foydalanish: muammolar va yechimlar
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15623437##article.subject##:
raqamli marketing, marketing vositalari, biznes oʻsishi, infratuzilma, resurslar, mahalliy kompaniyalar.##article.abstract##
Ushbu maqola Oʻzbekistonda raqamli marketing vositalaridan foydalanish jarayonida uchrayotgan
muammolarni oʻrganadi hamda ularni xalqaro tajribalar bilan solishtiradi. Tadqiqotning asosiy maqsadi — bu vositalarning
biznes oʻsishini ragʻbatlantirishdagi samaradorligini baholash va mahalliy kompaniyalar duch kelayotgan to‘siqlarni
aniqlashdir. Tadqiqot nazariy tahlil hamda soha mutaxassislari bilan oʻtkazilgan intervyular orqali olingan empirik
ma’lumotlarga asoslanadi. Tadqiqot natijalari shuni koʻrsatadiki, xalqaro bizneslar raqamli marketing vositalaridan samarali
foydalanib, keng auditoriyani jalb qilmoqda. Oʻzbekistondagi kompaniyalar esa texnologik infratuzilma, raqamli savodxonlik
va resurslar cheklanganligi kabi muammolar bilan yuzma-yuz kelmoqdalar. Tadqiqot yakunida mazkur muammolarni
bartaraf etish uchun aniq va amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan
Библиографические ссылки
Chaffey, D. Digital Marketing: Strategy, implementation, and practice. Pearson education, 2015 year 45-72.
Kotler, P. Marketing Management. Pearson, 2016 year 80-105.
Tuten, T. (2017). Social Media Marketing. SAGE Publications, 2017 year, 200-220.
Jarvinen, J. The Impact of Digital Marketing on Business Growth. Journal of Digital Marketing Research, 2017 year
(3), 45-58.
Lipsman, A. Global Trends in Digital Marketing: Lessons from the U.S. and Europe. Digital Marketing Review, 2019
year, 23(4), 77-90.
Cakmak, O. Digital Literacy and its Importance in Business. Business and Technology Review, 2020 year 10(2), 132-
Ergashev, I. Raqamli marketing asoslari: Konsepsiyalar va amaliyot. Tashkent: Oʻzbekiston Yozuvchilar Uyushmasi,
Mirzayeva, D. Raqamli marketing va uning biznesdagi oʻrni. Toshkent, Oʻzbekiston, 2021.
www.stat.uz
scoop.market.us/digital-marketing-statistics/
uzbekistans-media-market-to-grow-by-30-in-2024
digital-marketing-strategy/digital-marketing-trends-2025
Загрузки
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.