Korxonalar faoliyatida internet – marketing texnologiyalarini rivojlantirishning nazariy asoslar
Keywords:
Korxona, marketing, Internet-marketing, kommunikatsiya, reklama,video platform, Mobil internet marketing.Abstract
Maqolada Intеrnеt-tеxnologiyalar va korxonalarda Intеrnеt-markеting texnologiyalarini qo‘llash asosida rivojlanishning
umumiy tеndеntsiyalari кo‘rib chiqiladi. Bunda keltiladigan nazariy tadqiqotlarga asoslanib, intеrnеt-markеting
tеxnologiyalari intеrnеt-markеtingning yaxlit tizimini ishlab chiqishni hisobga olishi va uni korxona va tashkilotlar tomonidan
markеting faoliyatini olib borish shartlariga moslashtirish lozimligiga to‘xtab o‘tiladi.
Downloads
Published
2023-08-30
How to Cite
M.A.Saparova. (2023). Korxonalar faoliyatida internet – marketing texnologiyalarini rivojlantirishning nazariy asoslar. GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT, 1(8). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/1531
Issue
Section
Articles
