Zamonaviy marketing boshqaruvida marketing konsepsiyalarining o‘rni hamda dolzarbligi
Keywords:
zamonaviy marketing, marketing tendensiyalari, marketing menejmenti, marketing evolyutsiyasi, marketing muammolari.Abstract
Marketing mazmuni ko‘p jihatdan qayta ta’riflanadi va yangi tushunchalarda o‘z aksini topadi, shuning uchun
zamonaviy marketing yangi konsepsiyasining rivojlanishiga olib keladi. Zamonaviy marketing yo‘nalishi va tendensiyasi
sifatida ichki marketing tushunchasiga ega bo‘lib, u kompaniya ichidagi shaxslar va tarmoqlarga qarashlar, marketing
falsafasining kengayishi sifatida tushuniladi. Umuman olganda, konsepsiya o‘ziga xos vositalarning paydo bo‘lishi va rivojlanishi
bilan ifodalanadi: integratsiyalashgan marketing, integratsiyalashgan marketing kommunikatsiyalari, ta’minot-sotish
munosabatlarini boshqarish. Integratsiyalashgan marketing - bu marketingni falsafa, optika, kompaniyaning barcha
faoliyatiga qarash va ayniqsa, ushbu konsepsiyani amalga oshirish usuli sifatida hamkorlikning qiyinligi va samarasizligini
aniqlashga asoslangan konsepsiyadir [1]. Ushbu baholash boshqaruv tizimini, shuningdek, ta’lim tizimini modernizatsiya
qilish zarurati sifatida ta’limda zamonaviy marketingdan foydalanish muammosini ko‘taradi. Ushbu maqolada zamonaviy
marketingni boshqarishda marketing konsepsiyalarining o‘rni va dolzarbligi to‘g‘risida ma’lumotlar beriladi.
