“Istiqlol” memhonxonasi reklama faoliyati tahlili

“Istiqlol” memhonxonasi reklama faoliyati tahlili

Authors

  • Shoira Musayeva
  • Dilfuza Usmonova

Keywords:

“Istiqlol” mehmonxonasi, reklama faoliyati, raqamli marketing, ijtimoiy media marketing, mehmonxona sektori, brend imidji, marketing strategiyalari, O‘zbekiston turizmi.

Abstract

Ushbu ilmiy maqola “Istiqlol” mehmonxonasi reklama faoliyatini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Tadqiqotning
maqsadi mehmonxonaning reklama strategiyalari, foydalanilgan reklama kanallari va ularning samaradorligini o‘rganishdan
iborat. Maqolada “Istiqlol” mehmonxonasining reklama faoliyatida qo‘llanilayotgan zamonaviy yondashuvlar, jumladan,
raqamli marketing vositalari, ijtimoiy media platformalari va an'anaviy reklama usullari tahlil qilinadi.

Author Biographies

Shoira Musayeva

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti professori

Dilfuza Usmonova

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti
marketing kafedrasi dotsenti

Downloads

Published

2024-08-07

How to Cite

Musayeva, S., & Usmonova, D. (2024). “Istiqlol” memhonxonasi reklama faoliyati tahlili. GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT, 2(8). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/2620
Loading...