“Istiqlol” memhonxonasi reklama faoliyati tahlili
Keywords:
“Istiqlol” mehmonxonasi, reklama faoliyati, raqamli marketing, ijtimoiy media marketing, mehmonxona sektori, brend imidji, marketing strategiyalari, O‘zbekiston turizmi.Abstract
Ushbu ilmiy maqola “Istiqlol” mehmonxonasi reklama faoliyatini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Tadqiqotning
maqsadi mehmonxonaning reklama strategiyalari, foydalanilgan reklama kanallari va ularning samaradorligini o‘rganishdan
iborat. Maqolada “Istiqlol” mehmonxonasining reklama faoliyatida qo‘llanilayotgan zamonaviy yondashuvlar, jumladan,
raqamli marketing vositalari, ijtimoiy media platformalari va an'anaviy reklama usullari tahlil qilinadi.
Downloads
Published
2024-08-07
How to Cite
Musayeva, S., & Usmonova, D. (2024). “Istiqlol” memhonxonasi reklama faoliyati tahlili. GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT, 2(8). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/2620
Issue
Section
Articles
