Marketing tadqiqotlarining iqtisodiy mazmuni, turlari va bozorni segmentlarga ajratish masalalari
Keywords:
marketing, marketing tadqiqotlari, marketing tadqiqotlari turlari, bozorni segmentlarga ajratish.Abstract
Maqolada marketing tadqiqotlarining iqtisodiy mazmuni, turlari va bozorni segmentlarga ajratish masalalari
yoritilgan. Marketing tadqiqotlari atamasiga iqtisodchi olimlar tomonidan berilgan taʼriflar o‘rganilgan va mualliflik yondashuvi
shakllantirilgan. Marketing tadqiqotlarining turlarini guruhlarga va bozorni segmentlarga ajratish bo‘yicha xulosa
va takliflar ishlab chiqilgan.
Downloads
Published
2024-08-07
How to Cite
Valiyeva, A. (2024). Marketing tadqiqotlarining iqtisodiy mazmuni, turlari va bozorni segmentlarga ajratish masalalari. GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT, 2(8). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/2850
Issue
Section
Articles
