Ijtimoiy turizm subyektlarini identifikatsiyalashning ayrim jihatlari
Keywords:
ijtimoiy turizm, manila deklaratsiyasi, Ijtimoiy turizm xalqaro tashkiloti, turistik bozor segmentlari, xizmatlardan foydalanish imkoniyati, bolalar va o‘smirlar turizmi, yoshlar turizmi, yosh bilan bog‘liq turizm, imkoniyati cheklanganlar turizmi, kam taʼminlangan aholi qatlamlari turizmi.Abstract
Maqolada ijtimoiy turizm faoliyatining mazmuniga yondashuvlar bilan birga ushbu
faoliyat turi bilan shug‘ullanuvchi subyektlarni aniqlash masalasi, ijtimoiy turizm segmentining
to‘liq faoliyat ko‘rsatishi uchun qaysi hududlar izolyatsiyalangan va uzoq hududlar ro‘yxatiga
kiritilishi, hududlarda yashovchi aholi turizmini qo‘llab-quvvatlashning asosiy strategiyasi
nazariy jihatdan tadqiq etilgan. Ijtimoiy turizm subyektlarini identifikatsiyalar masalasi ushbu
turdagi turistik xizmatlar isteʼmolchilari nuqtai nazaridan o‘rganilgan hamda subyektlar
guruhlangan.
Published
2024-10-01
How to Cite
Rаsulоv S. (2024). Ijtimoiy turizm subyektlarini identifikatsiyalashning ayrim jihatlari. YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 2(10). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/3092
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.