Ijtimoiy turizm subyektlarini identifikatsiyalashning ayrim jihatlari

Ijtimoiy turizm subyektlarini identifikatsiyalashning ayrim jihatlari

Authors

  • Shеrzоd Rаsulоv

Keywords:

ijtimoiy turizm, manila deklaratsiyasi, Ijtimoiy turizm xalqaro tashkiloti, turistik bozor segmentlari, xizmatlardan foydalanish imkoniyati, bolalar va o‘smirlar turizmi, yoshlar turizmi, yosh bilan bog‘liq turizm, imkoniyati cheklanganlar turizmi, kam taʼminlangan aholi qatlamlari turizmi.

Abstract

Maqolada ijtimoiy turizm faoliyatining mazmuniga yondashuvlar bilan birga ushbu
faoliyat turi bilan shug‘ullanuvchi subyektlarni aniqlash masalasi, ijtimoiy turizm segmentining
to‘liq faoliyat ko‘rsatishi uchun qaysi hududlar izolyatsiyalangan va uzoq hududlar ro‘yxatiga
kiritilishi, hududlarda yashovchi aholi turizmini qo‘llab-quvvatlashning asosiy strategiyasi
nazariy jihatdan tadqiq etilgan. Ijtimoiy turizm subyektlarini identifikatsiyalar masalasi ushbu
turdagi turistik xizmatlar isteʼmolchilari nuqtai nazaridan o‘rganilgan hamda subyektlar
guruhlangan.

Author Biography

Shеrzоd Rаsulоv

Fаrg‘оnа Dаvlаt univеrsitеti mustаqil tаdqiqоtchi

Published

2024-10-01

How to Cite

Rаsulоv S. (2024). Ijtimoiy turizm subyektlarini identifikatsiyalashning ayrim jihatlari. YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 2(10). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/3092

Issue

Section

Articles
Loading...