Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari

Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari

Авторы

  • Ahmadjon Tohirjonov
  • Shaxnoza Ergashxodjayeva

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a406

Ключевые слова:

kontent marketing, raqamli marketing, ijtimoiy tarmoqlar, maqsadli auditoriya, marketing strategiyasi.

Аннотация

Ushbu maqolada raqamli marketing davrida kompaniyalar iste’molchilar bilan aloqalarni yaratish uchun
kontent marketing yondashuvidan foydalanish, shu jumladan, kontent yaratishning barcha bosqichlari ko‘rib chiqiladi.
Texnologik rivojlanish dunyosida kontentning turlari va uni kengaytirish va rivojlantirish tavsiflanadi.

Биографии авторов

Ahmadjon Tohirjonov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
“Marketing va logistika”fakulteti magistranti

Shaxnoza Ergashxodjayeva

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti marketing
kafedrasi mudiri, iqtisodiyot fanlari doktori, professor

Загрузки

Опубликован

2023-12-05

Как цитировать

Tohirjonov, A., & Ergashxodjayeva, S. (2023). Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari. YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 1(11-12). https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a406
Loading...