Farmasevtika kompaniyalari raqobatbardoshligini oshirishda markеting stratеgiyalaridan foydalanish yo‘nalishlari

Farmasevtika kompaniyalari raqobatbardoshligini oshirishda markеting stratеgiyalaridan foydalanish yo‘nalishlari

Authors

  • Baxrombek Bobojonov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15623393

Keywords:

raqobat, raqobatbardoshlik, yetakchilik marketing strategiyasi, ogohlantiruvchi marketing strategiyasi, “yetakchidan keyingi” marketing strategiyasi, maxsus marketing strategiyasi.

Abstract

Ushbu maqolada farmatsevtika kompaniyalarining raqobatbardoshligiga ta’sir etuvchi omillar tahlil qilingan.
Farmatsevtika kompaniyalari raqobatbardoshligini oshirishda yetakchilik marketing strategiyasi, ogohlantiruvchi marketing
strategiyasi, “yetakchidan keyingi” marketing strategiyasi va maxsus marketing strategiyasidan foydalanish yo‘nalishlari
keltirilgan.

Author Biography

Baxrombek Bobojonov


PhD, TDIU “Marketing” kafedrasi dotsenti

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 21 yanvardagi PF-55-son “2022-2026 yillarda Respublikaning

farmasevtika tarmog‘ini jadal rivojlantirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” gi Farmoni. – www.lex.uz

Ўзбекистон миллий энциклопедияси. – Т.: Ўзбекистон миллий энциклопедияси, 2006, 8-ж. – 265 б.

Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов (книги I–III). / Пер. с англ., вводная статья и

комментарии Е.М. Майбурда. – М.: Наука, 1993. – 572 с.

Портер М. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / Пер. с англ. – М.: Альпина

Biznes books, 2005. – 454 с.

Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции. Учебник. 4-е изд. – М.: О.О. Маркет ДС,

– 782 с.

Шодмонов Ш., Ғофуров У.В. Иқтисодиёт назарияси (дарслик). – Т.: Фан ва технология, 2005. – 784 б.

Назаров Ш. Ўзбекистон минтақалари рақобатдошлигини оширишнинг методологик асосларини

такомиллаштириш. Докторлик диссертацияси автореф. – Т.: ТДИУ, 2016. – 14 б.

Портер М. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов. Пер. с англ. – М.: Альпина

Бизнес Букс, 2005.

Kotler Ph. Marketing essentials. – Prentice Hall, United States, 2019.

Smit B. Brend-terapiya. 15 metodov dlya sozdaniya strategii brenda v industrii farmasevtiki i meditsinskix texnologiy.

– Litres, 2018.

Dogramatzis D. Pharmaceutical marketing: a practical guide. – CRC Press, 2015.

Xomidov S. Farmasevtika sanoatida innovatsion mahsulotga bo‘lgan talab dinamikasini modellashtirish // Arxiv

nauchnыx issledovaniy. – 2022. – T. 4. – №. 1.

Volnenko V. N. Mаrketingovаya deяtelnost v sisteme uprаvleniya fаrmаsevticheskim predpriyatiem (nа primere seti

аptek «Аprel») // Prаkticheskiy mаrketing. – 2022. – №. 4. – S. 10–16.

Аrutyunovа N. V., Petinov R. D. Innovatsionnie podxodi v fаrmаsevticheskom biznese // Vlаst, biznes i obshestvo v

sifrovoy ekonomike: globаlniy i nаtsionаlniy konteksti. – 2022. – S. 180–182.

Rana S. et al. Determinants of international marketing strategy for emerging market multinationals // International

Journal of Emerging Markets. – 2021. – T. 16. – №. 2. – S. 154–178.

Downloads

Published

2025-05-14
Loading...