XIZMAT KO‘RSATISHDA ELEKTRON TIJORATNI SAMARADORLIGINI OSHIRISH
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15747329Keywords:
elektron tijorat, xizmat ko‘rsatish sohasi. Samaradorlik, mijoz qoniqishi,xarajatlarni kamaytirish, raqobatbardoshlik, raqamli savodxonlik, texnologik infratuzilmaAbstract
Mazkur maqola xizmat ko‘rsatish sohasida elektron tijoratni rivojlantirish va samaradorligini oshirish
masalalariga bag‘ishlangan. Elektron tijoratning mijozlar bilan tezkor aloqani mustahkamlash, xizmat sifatini oshirish,
xarajatlarni kamaytirish va kompaniyalarning raqobatbardoshligini ta’minlashdagi o‘rni tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari
elektron tijoratning xizmat ko‘rsatish sohasida samarali ishlashi uchun raqamli savodxonlikni oshirish, kiberxavfsizlikni
ta’minlash va texnologik infratuzilmani rivojlantirish zarurligini ko‘rsatadi. Maqola xizmat ko‘rsatuvchi kompaniyalar uchun
raqamli texnologiyalarni samarali qo‘llash orqali mijozlar qoniqishini oshirish va yangi bozorlarga chiqish yo‘llarini ochib
beradi.
References
FAO (2021). The Economic Impact of Veterinary Services in Developing Countries. Rome: FAO Publications.
O‘zbekiston Respublikasi Qishloq xo‘jaligi vazirligi statistik hisobotlari (2022–2024).
James M.G., Stewart R.T. (2020). Animal Health Economics: Principles and Applications. Cambridge University Press.
T. To‘xtayev, A. Shomurodov. (2021). “Veterinariya xizmatlarining samaradorlik tahlili”. Qishloq xo‘jaligi iqtisodiyoti
jurnali.
Davlat statistika qo‘mitasi (2023). Chorvachilik sohasidagi ko‘rsatkichlar bo‘yicha yig‘ma ma’lumot.
WHO & OIE (2020). Global Framework for Veterinary Services Assessment.
O‘zbekiston Respublikasi Veterinariya va chorvachilikni rivojlantirish qo‘mitasi rasmiy sayti: www.vetgov.uz
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.