Sanoat korxonalari jozibadorligini oshirishda marketing strategiyasini amalga oshirish xususiyatlari

Sanoat korxonalari jozibadorligini oshirishda marketing strategiyasini amalga oshirish xususiyatlari

Authors

  • Feruza Raxmonova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17136164

Keywords:

mintaqa, sanoat, sanoat korxonalari, jozibadorlik, marketing, marketing strategiyasi

Abstract

Ushbu maqolada sanoat korxonalari jozibadorligini oshirishda marketing strategiyasinining zaruriyati, o‘ziga
xos xususiyatlari, mavjud imkoniyatlari va uni amalga oshirish masalalari yoritilgan. Shuningdek, sanoat korxonalari
jozibadorligini oshirishda marketing strategiyasini amalga oshirish yuzasidan takliflar keltirilgan

Author Biography

Feruza Raxmonova


SamDAQU “Biznesni boshqarish” kafedrasi katta o‘qituvchisi

References

1. Ziyayeva M.M., Minarova M.X., Fayzullayev Sh.Sh., Sobirov A.A. Xalqaro marketing strategiyasi. O‘quv qo‘llanma. –

T.: Innovatsion rivojlanish nashriyot-matbaa uyi, 2022. - 7 b.

2. Tursunov A.B., Boyjigitov S.K. Sanoat korxonalarining marketing faoliyatini takomillashtirishda innovatsion loyihalarning

xususiyatlari. // International scientific and practical conference “Integration of innovation and investment processes in

science and education, production and economy: problems and solutions”, April 24, 2025. - 227 b.

3. Tojimatov I. Sanoat korxonalari marketing faoliyatining samaradorligini oshirishda hrm tizimini qo‘llanilishining

ahamiyati. // Development of Pedagogical Technologies in Modern Sciences, 2(12), 2023. 28-31 b.

4. Артёмова Н.В. Управление формированием и реализацией эффективной системы маркетинга инновационной

продукции промышленных предприятий. // Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических

наук. - Орел: «Орловский государственный аграрный университет», 2014. - с. 14.

5. Чжили Я. Маркетинговая стратегия развития индустриально–технологического парка «Великий камень».

Диссертация. - Минск, 2019. - с. 23.

6. Кравченко Л.А., Кузнецов П.Д. Маркетинговая стратегия как инструмент повышения эффективности

деятельности предприятия. // Ученые записки Крымского федерального университета имени В.И.Вернадского.

Экономика и управление, Том2 (68), 2016, №4. - с. 63.

7. https://thebigmarketing.com/industrial-marketing-strategy/

Downloads

Published

2025-09-01
Loading...