Turistik xizmatlarning reklamasini amalga oshirishda ijtiomiy tarmoqlarning ahamiyati

Turistik xizmatlarning reklamasini amalga oshirishda ijtiomiy tarmoqlarning ahamiyati

Authors

  • O. A. Norbo‘tayev

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_issmaxsus%20son/a701

Keywords:

ijtimoiy tarmoq, kontent, reklama, algoritm, ma’lumotlar ba’zasi.

Abstract

Ushbu maqola ijtimoiy tarmoqlarning turizm sohasidagi mustahkam o‘rni va turistik mahsulotlarni
targ‘ib qilishdagi ustunlik jihatlarini o‘rganishni o‘z ichiga oladi.

Author Biography

O. A. Norbo‘tayev

TDIU talabasi

Downloads

Published

2023-12-15

How to Cite

O. A. Norbo‘tayev. (2023). Turistik xizmatlarning reklamasini amalga oshirishda ijtiomiy tarmoqlarning ahamiyati . YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 1(maxsus son). https://doi.org/10.55439/GED/vol1_issmaxsus son/a701

Issue

Section

Статьи
Loading...