OLIY TA’LIM TIZIMIDA XIZMAT KO‘RSATUVCHI MUASSASALAR RAQOBATBORDOSHLIGINI OSHIRISH BO‘YICHA NAZARIY YONDASHUVLAR
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17518788Keywords:
raqamli iqtisodiyot, oliy ta’lim, xizmat ko’rsatish, muassasa, raqobatbardoshlik, nazariya.Abstract
Ushbu maqolada raqamli iqtisodiyot sharoitda O‘zbekistonda Oliy ta’lim tizimida xizmat ko‘rsatuvchi
muassasalar raqobatbordoshligini oshirish bo‘yicha nazariy yondashuvlar dolzarb mavzu sifatida ko'rib chiqiladi. Bundan
tashqari, jahon hamjamiyatining oldida yangi vazifalar paydo bo’lib, davlatlarni yuzaga kelayotgan muammolarni hal
etishning raqamlashyotgan yo’llarini izlashga, siyosiy va iqtisodiy strategiyasini yangilashni ko'rib chiqishga asoslangan.
Ishning asosiy maqsadi mamlakat iqtisodiyotini raqamlashtirishni va global ta’minot zanjiriga bog‘lanish uchun mumkin
bo'lgan yo'nalishlarni belgilashdan iborat
References
1. https://tahobaza.ru/uz/psihologiya-i-etika-delovyh-otnoshenii-avtor-kibanov-kibanov-a-ya/
2. Kuldashev Sh.A. OLIY TA’LIM MUASSASALARI RAQOBAT USTUNLIGINI TA’MINLASH OMILLARI VA
KO‘RSATKICHLARI // Экономика и социум. 2024. №6-2 (121). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/oliyta-
lim-muassasalari-raqobat-ustunligini-ta-minlash-omillari-va-ko-rsatkichlari //https://api.ziyonet.uz/uploads/
books/10000014/sHRhsKaomjH3ppi.pdf
3. https://uzmarkaz.uz/ru/news/oliy-talim-islohotlari-muammolar-ozgarish-va-yutuqlar
4. Khayitov, A. (2020). Personalni boshqarish. Архив научных исследований, 1(2). извлечено от https://ejournal.tsue.
uz/index.php/archive/article/view/3641
5. https://book.iiau.uz/book?id=36
6. Kotler P., Armstrong G. Marketing Principles. 2017. Prentice Hall. p. 134
7. Rosenberg M. E-Learning: Strategies for Delivering Knowledge in the Digital Age. 2001. McGraw-Hill. p. 78
8. Costanza R. Ecological Economics. 1991. Columbia University Press. p. 89
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.