ELEKTR SANOAT KORXONALARINING IQTISODIY XAVFSIZLIGINI TA’MINLASHDA MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISH ISTIQBOLLARI
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17549159Keywords:
marketing strategiyasi, raqobat razvedkasi, iqtisodiy xavfsizlik, innovatsiya, prognozAbstract
Ushbu maqolada elektr sanoat korxonalarining iqtisodiy xavfsizligini ta’minlash jarayonida marketing
vositalaridan foydalanish istiqbollari ilmiy jihatdan tahlil qilinadi. Tadqiqotda marketing strategiyasi, raqobat razvedkasi va
innovatsion yondashuvlar yordamida korxonalarning barqarorligi va raqobatbardoshligini oshirish imkoniyatlari ko‘rsatib
berilgan. Shuningdek, inqiroz sharoitida marketingning moslashuvchanlik darajasi, resurslardan oqilona foydalanish
va iste’molchilar ehtiyojlarini prognozlash bo‘yicha takliflar ishlab chiqilgan. Natijalar korxona faoliyatining iqtisodiy
samaradorligi hamda xavfsizlik ko‘rsatkichlarini oshirishga xizmat qiladi
References
1. https://lex.uz/docs/5841063.
2. Talaoui, Y. and Kohtamäki, M. (2020), «35 years of research on business intelligence process: a synthesis of a
fragmented literature», Management Research Review, Vol. ahead-of-print No. ahead-ofprint. DOI: https://doi.
org/10.1108/MRR-07-2020-0386;
3. Nyanga, C., Pansiri, J. and Chatibura, D. (2019), «Enhancing competitiveness in the tourism industry through the use
of business intelligence: a literature review» // Journal of Tourism Futures. Vol. 6 No. 2, pp. 139-151. DOI: https://doi.
org/10.1108/JTF-11-2018- 0069;
4. Fahey, L. (2007), «Connecting strategy and competitive intelligence: refocusing intelligence to produce critical strategy
inputs», Strategic Direction, Vol. 23 No. 4. DOI: https://doi.org/10.1108/ sd.2007.05623dad.003; Platt, W. Strategic
Intelligence Production. Basic Principles. – New York: Frederic A. Praeger, 1957.
5. Демин А. Государственная политика в области импортозамещения. Москва, 2004 г. стр-15.
6. Грибов В.Д., Грузинов В.П., Кузьменко В.А.Экономика организации (предприятия): учебник. – М.: КноРус, 2014.
– 407 с.;
7. Доронин А. И. Бизнес-разведка. – М.: Ось-89, 2010. – 704 с.;
8. Степченко Т.С., Довбыш В.Е. Промышленный шпионаж и конкурентная разведка как современные методы
изучения ситуации на рынке // Экономика и предпринимательство. – 2015. – № 11-1 (64). – С. 900-903.
9. Coлдaтoвa Н.Ф. Coвepшeнcтвoвaниe мexaнизмa вoздeйcтвия нa кoнкypeнтocпoco6нocть мaлoгo пpeдпpиятия
// Tpyды Boльнoгo экoнoмичecкoгo o6щecтвa Poccии. Toм 179. C. 105- 112
10. https://blog.bizconstructor.com/marketingovaya-strategiya-v-krizis
11. http://www.marketup.ru/netcat_files/File/FM_02_09_market.pdf
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.