O‘ZBEKISTONDA FAOLIYAT YURITAYOTGAN KOMPANIYALARNING GLOBAL MARKETING STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISH YO‘NALISHLARI
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17572743Keywords:
global marketing, marketing strategiyasi, 4 P, SWOT tahlil, brendlar, raqamli marketingAbstract
Ushbu maqolada asosiy eʼtibor global marketing strategiyasining turli jihatlariga qaratilib, O‘zbekistonda
faoliyat yuritayotgan kompaniyalarning SWOT tahlili, 4 P strategiyasi, shuningdek, mahalliy brendlarning xalqaro
bozorlarda pozitsiyalanishi ko‘rib chiqiladi
References
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston-2030” strategiyasi to‘g‘risidagi PF-158-son Farmoni, 11.09.2023
yil https://lex.uz/docs/6600413
2. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д.Сондерс. –М. : Вильямс, 2017. –421 с.
3. Веснин В.Р. Менеджмент / В.Р. Веснин.–М.: Гардарики, 2012. –364 с.
4. Бронникова Т.С., Чернявский А.Г. Маркетинг /–Таганрог : ТРТУ, 2014. –472 с.
5. Ergashxodjaeva SH.Dj Strategik marketing.. - T.: «IQTISODIYOT», 2019. - 232 bet.
6. I.U. Nematov Oliy ta’lim tizimida marketing strategiyasini shakllantirish va uni amalga oshirish samaradorligini baholash.
“Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 6, noyabr-dekabr, 2021 yil
7. Meyliyeva D. B., Matrizayeva D. Yu. Korxonalar brending faoliyatida raqamli marketing strategiyalaridan foydalanish.
//Архив научных исследований. – 2022. – Т. 2. – №. 1.
8. Muallif ishlanmasi.
9. Ergashxodjaeva Sh.Dj., Yusupov M.A., G’oyipnazarov S.B., Sharipov I.B. Marketing asoslari. Darslik. - T.:
«IQTISODIYOT», 2021. - 251 bet
10. Muallif ishlanmasi.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.