XIZMAT KO‘RSATISH TARMOQLARIDA BOSHQARUV SALOHIYATINI OSHIRISH

XIZMAT KO‘RSATISH TARMOQLARIDA BOSHQARUV SALOHIYATINI OSHIRISH

Authors

  • Raxat Tleubergenov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17657168

Keywords:

boshqaruv, samaradorlik, sifat, daromad, bandlik, strategik rejalashtirish, marketing, innovatsiya

Abstract

Ushbu maqolada xizmatlar sohasi korxonalari faoliyati boshqaruv jarayonlarining funktsiyonal samaradorligini
ichki imkoniyatlardan foydalanish asosida oshirish, professiyonal va sifat jihatdan yuqori xizmat turlarini ko‘rsatish orqali
soha korxonalari raqobatbardoshligini ta’minlash hamda resurslarni elektron boshqarish, ta’minot zanjiri boshqaruvi
raqamli tizimlarini joriy etish asosida boshqaruv mexanizmlarini takomillashtirish borasida ishlab chiqish asosiy maqsad
hisoblanadi.

Author Biography

Raxat Tleubergenov

Qoraqalpoq davlat universiteti,
«Menejment va iqtisodiyot asoslari» kafedrasi dotsenti, i.f.n.

References

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 31-avgustdagi “Qoraqalpog‘iston Respublikasida tadbirkorlik,

innovatsion texnologiyalar va inrfatuzilmalarni jadal sur’atlarda rivojlantirish orqali aholi farovonligini oshirishning

qo‘shimcha chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 312-son Farmoni. https://president.uz/uz/lists/view/5481

2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 9-fevraldagi “Qoraqalpog‘iston Respublikasini kompleks ijtimoiyiqtisodiy

rivojlantirish va aholi bandligini ta’minlashning qo‘shimcha chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-66-son Qarori.

https://lex.uz/ru/docs/-6797659

3. Yerejepova B.A. Qoraqalpog‘iston Respublikasida maishiy xizmatlar sifatini oshirishning tashkiliy-iqtisodiy mexanizmini

takomillashtirish. Monografiya. T.: 2025. 129 b.

4. Qoraqalpog‘iston Respublikasini ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish strategiyasi. Toshkent IFMR, 2013.

Downloads

Published

2025-11-01
Loading...