XIZMAT KO‘RSATISH TARMOQLARIDA BOSHQARUV SALOHIYATINI OSHIRISH
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17657168Keywords:
boshqaruv, samaradorlik, sifat, daromad, bandlik, strategik rejalashtirish, marketing, innovatsiyaAbstract
Ushbu maqolada xizmatlar sohasi korxonalari faoliyati boshqaruv jarayonlarining funktsiyonal samaradorligini
ichki imkoniyatlardan foydalanish asosida oshirish, professiyonal va sifat jihatdan yuqori xizmat turlarini ko‘rsatish orqali
soha korxonalari raqobatbardoshligini ta’minlash hamda resurslarni elektron boshqarish, ta’minot zanjiri boshqaruvi
raqamli tizimlarini joriy etish asosida boshqaruv mexanizmlarini takomillashtirish borasida ishlab chiqish asosiy maqsad
hisoblanadi.
References
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 31-avgustdagi “Qoraqalpog‘iston Respublikasida tadbirkorlik,
innovatsion texnologiyalar va inrfatuzilmalarni jadal sur’atlarda rivojlantirish orqali aholi farovonligini oshirishning
qo‘shimcha chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 312-son Farmoni. https://president.uz/uz/lists/view/5481
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 9-fevraldagi “Qoraqalpog‘iston Respublikasini kompleks ijtimoiyiqtisodiy
rivojlantirish va aholi bandligini ta’minlashning qo‘shimcha chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-66-son Qarori.
https://lex.uz/ru/docs/-6797659
3. Yerejepova B.A. Qoraqalpog‘iston Respublikasida maishiy xizmatlar sifatini oshirishning tashkiliy-iqtisodiy mexanizmini
takomillashtirish. Monografiya. T.: 2025. 129 b.
4. Qoraqalpog‘iston Respublikasini ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish strategiyasi. Toshkent IFMR, 2013.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.