VIRTUAL LABORATORIYALAR ORQALI IQTISODIYOT YO‘NALISHIDA PROFESSIONAL KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRISH

VIRTUAL LABORATORIYALAR ORQALI IQTISODIYOT YO‘NALISHIDA PROFESSIONAL KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRISH

Authors

  • Jazira Buranova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17779932

Keywords:

virtual laboratoriya, iqtisodiyot ta’limi, professional kompetentsiya, raqamli ta’lim, iqtisodiy modellashtirish

Abstract

Maqolada virtual laboratoriyalarning iqtisodiyot yo‘nalishida professional kompetentsiyalarni shakllantirishdagi
o‘rni va ahamiyati tahlil qilingan. Tadqiqotda virtual laboratoriyalar asosida iqtisodiy jarayonlarni modellashtirish, iqtisodiy
hisob-kitoblar, moliyaviy tahlil hamda boshqaruv ko‘nikmalarini rivojlantirish mexanizmlari yoritilgan. Iqtisodiy ta’limda
raqamli va interaktiv metodlardan foydalanishning ustunliklari, virtual tajribalar orqali talabalarda amaliy bilim va
kompetentsiyalarning shakllanishi ilmiy asosda asoslab berilgan

Author Biography

Jazira Buranova

TDIU Akademik faoliyatni tashkil etish boʻlimi bosh mutaxassisi

References

1. Anderson J. Virtual simulation for economics: applied cases. — Cambridge University Press, 2024.

2. Collins A. Digital learning and simulation tools in economics. — New York: Routledge, 2023.

3. Kozina E. Virtual laboratories in economic education: methods and technologies. — London: Springer, 2022.

4. OECD. Digital Education Outlook. — Paris: OECD Publishing, 2024.

5. World Bank. Digital Skills for the Future Economy. — Washington, 2024.

6. Министерство высшего образования. Raqamli universitet konsepsiyasi. — Toshkent, 2023.

7. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 05.10.2020-yildagi ““Raqamli Oʻzbekiston — 2030” strategiyasini tasdiqlash

va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi PF–6079-son Farmoni. https://lex.uz/docs/-5030957

Downloads

Published

2025-11-01
Loading...