XIZMAT KO‘RSATISH SOHASI KORXONALARINING RAQOBATBARDOSHLIKNI OSHIRISHDA RAQAMLI XIZMATLARNING AHAMIYATI

XIZMAT KO‘RSATISH SOHASI KORXONALARINING RAQOBATBARDOSHLIKNI OSHIRISHDA RAQAMLI XIZMATLARNING AHAMIYATI

Authors

  • Aydaygul Asenbaeva

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17847896

Abstract

Mazkur maqolada xizmat ko‘rsatish sohasida raqobatbardoshlikni oshirishda raqamli xizmatlar va innovatsion
rivojlanish mexanizmlarining ahamiyati tahlil qilinadi, ularning samaradorlikka ta’sirini asoslovchi ilmiy dalillar keltiriladi
hamda amaliy takliflar ishlab chiqiladi

Author Biography

Aydaygul Asenbaeva

i.f.f.d, v.b.dotsent ,“Iqtisodiyot, buxgalteriya hisobi va audit” kafedrasi mudiri,
SamDVMCHBU TF.

References

1. Boden M., Miles I. (ed.). Services and the Knowledge-based Economy. - Psychology Press, 2000.; Eichengreen

B., Gupta P. The two waves of service-sector growth // Oxford Economic Papers. - 2013. - №. 1. - pp. 96-123.;

Eschenbach F., Hoekman B. Services policy reform and economic growth in transition economies, 1990-2004. - The

World Bank, 2005.; Triplett J.E., Bosworth B.P. Productivity in the US services sector: new sources of economic

growth. - Brookings Institution Press, 2004.; Котлeр Ф. Маркeтинг-мeнeжмeнт // Экспрeс-курс. 2-e изд / пeрeвод

с анг. Под рeд. Божун С.Г. Спб.: Питeр. 2005. - 301 с.; Normann R. Service management strategy and leadership

in service business / EdR norman-NY. 2000. - 150 с.; Агапова Т.А., Сeрeгина С.Ф. макроэкономика: Учeбник /

Под обшeй рeд, д.э.н., проф, А.В.Сидоровича; МГУ им. М.В.Ломоносова - 4-e изд., пeрeраб и доп. - М.: Дeло

и Сeрвис, 2007. - 214 с. Управлeниe и организация в сфeрe услуг: тeория и практика: Service Management and

Operation - 2-e мeждународ. изд. (пeр. с англ под науч. рeд. В.В.Кулибановой) / К.Х.Хаксeвeр, Б.Р.Рeндeр,

Р.С.Рассeл. - СПб, 2002. - 751 с.

2. O‘zbekiston Respublikasi Milliy statistika qo‘mitasi. O‘zbekiston Respublikasida xizmatlar sohasining asosiy

ko‘rsatkichlari. 2025- yil,20-mart.

3. A.Asenbaeva. Xizmat ko ‘rsatish korxonalari raqobatbardoshlik salohiyatini oshirish mexanizmlari. monografiya.

“Ilimpaz” nashriyoti, 2025-yil, 7 bet.

4. Sh.M.Mirziyoyev. Yangi O’zbekiston taraqqiyot strategiyasi asosida demokratik islohotlar yo’lini qat’iy davom ettiramiz.

“Xalq so’zi” gazetasi, 2021 yil 7 noyabr, №238 (8018).

5. Sh.Y.Xayrullayev. Raqamli iqtisodiyotda xizmat ko ‘rsatish sohasi rivojlanishining iqtisodiy ahamiyati. “RAQAMLI

IQTISODIYOT” ILMIY-ELEKTRON JURNALI | 10-SON.

6. Chen, J. & Popovich, K. (2020). Digital transformation and service competitiveness. Journal of Service Management,

31(4), 623–645.

7. Verhoef, P. et al. (2021). Digital transformation: A multidisciplinary reflection. Journal of Business Research, 122,

889–901.

8. Porter, M. & Heppelmann, J. (2018). How smart connected products are transforming competition. Harvard Business

Review.

9. https://adindex.ru/publication/opinion/marketing/2023/04/311779.phtml

Downloads

Published

2025-12-01

How to Cite

Asenbaeva , A. (2025). XIZMAT KO‘RSATISH SOHASI KORXONALARINING RAQOBATBARDOSHLIKNI OSHIRISHDA RAQAMLI XIZMATLARNING AHAMIYATI. GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT, 3(12). https://doi.org/10.5281/zenodo.17847896
Loading...