RAQAMLI IQTISODIYOT SHAROITIDA ELEKTRON SAVDONING MINTAQA IQTISODIYOTINI RIVOJLANTIRISHGA TA’SIRI
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17977142Keywords:
raqamli iqtisodiyot, elektron savdo, mintaqa rivoji, e-commerce, logistika, elektron to‘lovlar.Abstract
Ushbu maqolada raqamli iqtisodiyot sharoitida elektron savdoning mintaqa iqtisodiyotiga ta’siri tahlil etiladi.
Elektron savdo infratuzilmasining rivojlanishi, tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash, bandlikning oshishi, logistika xizmatlarining
takomillashuvi hamda hududlararo iqtisodiy integratsiyaning kuchayishi ilmiy asosda yoritiladi. Shuningdek, elektron
savdoning o‘sishi iste’molchilar xulqi, biznes jarayonlari va mintaqaviy raqobatbardoshlikka qanday ta’sir ko‘rsatishi
o‘rganilgan.
References
1. U. Sharifxo‘jayev, Z. Xakimov. Interaktiv va raqamli marketing. O‘quv qo‘llanma. – T.: Iqtisodiyot, 2019. – 271 b.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ-4477-son qarori, 2022-yil 2-dekabr.
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti tomonidan tasdiqlangan “Raqamli O‘zbekiston – 2030” strategiyasi (2020-yil).
4. Абдухалилова Л. Т. Интернет маркетинг. – Т.: Иқтисодиёт, 2019. – 265 б.
5. Ergashxo‘jayeva Sh. J., Qosimova M. S., Yusupov M. A. Marketing. Darslik. – T.: Iqtisodiyot, 2018. – 315 b.
6. Ergashxo‘jayeva Sh. J., Samadov A. N., Alimxo‘jayeva N. E., Sharipov I. B. Marketing kommunikatsiyasi. O‘quv
qo‘llanma. – T.: Iqtisodiyot, 2019. – 418 b.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.