Asalarichilik mahsulotlari bozorida marketing strategiyasini amalga oshirish

Asalarichilik mahsulotlari bozorida marketing strategiyasini amalga oshirish

Authors

  • Xadicha Rashidova

Keywords:

strategiya, uzoq muddatli marketing strategiyasi, o‘rta muddatli marketing strategiyasi, strategik rejalashtirish, rivojlanish, ichki muhit, tashqi muhit, asal, asalarichilik, asalarichilik bozori.

Abstract

Maqolada strategiya to‘g‘risida xorijiy mutaxassis olimlarning fikr-mulohazalari, u bo‘yicha mallif yondoshuvlari
bayon etilgan. Marketing strategiyalarining turli belgilarga ko‘ra tasnifi, Ansoff matritsasi bo‘yicha intensiv o‘sish strategiyalarining
turlari tasniflangan. Bundan tashqari, nazariy bilimlarga asoslangan holda asal ishlab chiqaruvchi korxonaning
marketing strategiyasini ishlab chiqish bosqichlari, asalarichilik mahsulotlari bozorida ishlab chiqarish jarayonlari
va marketing faoliyatining o‘ziga xos xususiyatlarini baholash mexanizmi yoritilgan.

Author Biography

Xadicha Rashidova

Termiz iqtisodiyot va servis universiteti “Iqtisodiyot” kafedrasi o‘qituvchisi

Downloads

Published

2024-04-30

How to Cite

Rashidova, X. (2024). Asalarichilik mahsulotlari bozorida marketing strategiyasini amalga oshirish. GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT, 1(4). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/1642
Loading...