Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi

Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi

Authors

  • Fotimaxon Ergasheva

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14030529

Keywords:

biznesning ichki va tashqi bozorlari, jamoatchilik bilan aloqalar, biznesning ijobiy imidji, obroʻ, raqobatbardoshlikni oshirish vositasi, PR assotsiatsiyalari, PR faoliyatini boshqarish, PR maqsadlari, PR obyektni joylashtirish, imijni koʻtarish, taʼsirini kengaytirish, axborot tarkibining mazmunli asosini shakllantirish, ishonch kanallarini shakllantirish.

Abstract

Ushbu maqolada mamlakatlarning zamonaviy biznesining rivojlanishi ushbu sohada
– PR faoliyatini yaʼni, jamoatchilik bilan ishlash samarasiga bogʻliqligi yoritilgan. Shuningdek, PR
tushunchasiga boʻlgan ayrim yondashuvlar, ularning shakllanish tarixi bayon etilgan. Biznes
faoliyatida PR ning asosiy maqsadlari, yoʻnalishlari va vazifalari koʻrsatib oʻtilgan. Biznesning PR
faoliyati maqsadiga erishish uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Author Biography

Fotimaxon Ergasheva

Namangan muhandislik-texnologiya instiuti
“Iqtisodiyot» kafedrasi dotsenti, PhD

Published

2024-10-01

How to Cite

Ergasheva, F. (2024). Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi. YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 2(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.14030529

Issue

Section

Articles
Loading...