Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14030529Keywords:
biznesning ichki va tashqi bozorlari, jamoatchilik bilan aloqalar, biznesning ijobiy imidji, obroʻ, raqobatbardoshlikni oshirish vositasi, PR assotsiatsiyalari, PR faoliyatini boshqarish, PR maqsadlari, PR obyektni joylashtirish, imijni koʻtarish, taʼsirini kengaytirish, axborot tarkibining mazmunli asosini shakllantirish, ishonch kanallarini shakllantirish.Abstract
Ushbu maqolada mamlakatlarning zamonaviy biznesining rivojlanishi ushbu sohada
– PR faoliyatini yaʼni, jamoatchilik bilan ishlash samarasiga bogʻliqligi yoritilgan. Shuningdek, PR
tushunchasiga boʻlgan ayrim yondashuvlar, ularning shakllanish tarixi bayon etilgan. Biznes
faoliyatida PR ning asosiy maqsadlari, yoʻnalishlari va vazifalari koʻrsatib oʻtilgan. Biznesning PR
faoliyati maqsadiga erishish uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Published
2024-10-01
How to Cite
Ergasheva, F. (2024). Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi. YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 2(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.14030529
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.