Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari

Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari

Authors

  • Ahmadjon Tohirjonov
  • Shaxnoza Ergashxodjayeva

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a406

Keywords:

kontent marketing, raqamli marketing, ijtimoiy tarmoqlar, maqsadli auditoriya, marketing strategiyasi.

Abstract

Ushbu maqolada raqamli marketing davrida kompaniyalar iste’molchilar bilan aloqalarni yaratish uchun
kontent marketing yondashuvidan foydalanish, shu jumladan, kontent yaratishning barcha bosqichlari ko‘rib chiqiladi.
Texnologik rivojlanish dunyosida kontentning turlari va uni kengaytirish va rivojlantirish tavsiflanadi.

Author Biographies

Ahmadjon Tohirjonov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
“Marketing va logistika”fakulteti magistranti

Shaxnoza Ergashxodjayeva

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti marketing
kafedrasi mudiri, iqtisodiyot fanlari doktori, professor

Published

2023-12-05

How to Cite

Tohirjonov, A., & Ergashxodjayeva, S. (2023). Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari. YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 1(11-12). https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a406
Loading...