Turistik xizmatlar bozorining rivojlanishida xorij tajribasini o‘rganish

Turistik xizmatlar bozorining rivojlanishida xorij tajribasini o‘rganish

Авторы

  • Ozoda Ochilova

Ключевые слова:

Turizm xizmatlari bozori, Analitik Ierarxiya Jarayoni (AHP), Kesma ma'lumotlar to‘plami, Madaniy meros turizmi, Barqaror turizm amaliyotlari, Turizmda raqamli marketing, Turizm infratuzilmasini rivojlantirish.

Аннотация

Ushbu tadqiqotda chet el tajribasi nuqtayi nazaridan turizm xizmatlari bozorini rivojlantirish o‘rganilib, muvaffaqiyatli
strategiyalar va amaliyotlarni aniqlash tahlil qilingan.
Tadqiqot takomillashgan turizm sektori bilan mashhur bo‘lgan olti mamlakatga qaratilgan: Fransiya, Ispaniya, Amerika
Qo‘shma Shtatlari, Xitoy, Italiya va Tailand. Asosiy maqsad ushbu mamlakatlar qanday qilib turizm xizmatlari bozorlarini
rivojlantirganini tahlil qilish va boshqa kontekstlarda qo‘llanilishi mumkin bo‘lgan qimmatli xulosa va takliflar berilgan.

Биография автора

Ozoda Ochilova

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
“Turizm va mehmonxona biznesi” kafedrasi mustaqil izlanuvchisi

Загрузки

Опубликован

2024-06-30

Как цитировать

Ochilova, O. (2024). Turistik xizmatlar bozorining rivojlanishida xorij tajribasini o‘rganish. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 2(6). извлечено от https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/2339
Loading...