Raqamli marketing
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14633755Ключевые слова:
raqamli marketing, tarmoq, platformalar, internet, iqtisodiyot.Аннотация
Taqdimot davomida hozirgi zamonda raqamli marketingning o‘rni va ijtimoiy tarmoq platformalari haqida
izlanishlar olib bordik. Shu bilan birga, raqamli marketingning tarixiy rivojlanishi, statistik ma’lumotlar, iqtisodiyotda
yuz berayotgan o‘zgarishlarga ta’siri, kelajakdagi istiqbollar va biznesdagi ahamiyati haqida tahlillar o‘tkazildi. Aynan
qaysi platformalar orqali raqamli marketingni rivojlantirish mumkinligi va ulardan qaysilari samarali ekanligi haqida o‘z
takliflarimizni bildirdik. Raqamli marketing yangi imkoniyatlar yaratib, hozirgi raqamli iqtisodiyotning asosiy qismi ekanligini
ta’kidlash mumkin.
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.