Marketingda sun’iy intellektdan foydalanish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14741544Ключевые слова:
Sun'iy intellekt (AI), marketing, mahsulot tavsiyalari, chatbotlar, reklama firibgarligi, sun’iy intellektdan foydalanilgan marketing vositalari, dinamik narxlash strategiyalari.Аннотация
Sun'iy intellekt (AI) turli sohalarda inqilob qildi va marketing bundan mustasno emas. AI’dan foydalangan
holda, korxonalar mijozlar tajribasini yaxshilashi, kampaniyalarni optimallashtirishi va ma’lumotlarga asoslangan qarorlar
qabul qilishi mumkin. Ushbu maqola AI marketingidagi asosiy g‘oyalarni o‘rganadi, bu sohadagi taniqli ekspertlar va
adabiyotlar tomonidan qo‘llab-quvvatlanadi.
Опубликован
2024-12-07
Как цитировать
Adiljonov , B., Tursunaliyev , Q., & Yuldashev , A. (2024). Marketingda sun’iy intellektdan foydalanish. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 2(13). https://doi.org/10.5281/zenodo.14741544
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.