Oʻzbekiston media bozori: rivojlanishi va afzalliklari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15154883Ключевые слова:
tashqi reklama, raqamli media, ommaviy axborot vositalari, auditoriya, ijtimoiy tarmoqlar, onlayn reklamaАннотация
Ushbu maqolada Oʻzbekiston media bozorining soʻnggi yillardagi oʻsish dinamikasining umumiy koʻrinishi
tahlil qilingan. Mavjud ilmiy adabiyotlar va amaliy tadqiqotlar asosida media bozori rivojlanishini baholash yoʻnalishlari
aniqlangan. Maqolada OAVda reklamaning oʻziga xos kamchiliklari va afzalliklari boʻyicha tavsiyalar berilgan.
Опубликован
2025-03-11
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.