Oʻzbekiston media bozori: rivojlanishi va afzalliklari

Oʻzbekiston media bozori: rivojlanishi va afzalliklari

Авторы

  • Obidjon Qodirov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15154883

Ключевые слова:

tashqi reklama, raqamli media, ommaviy axborot vositalari, auditoriya, ijtimoiy tarmoqlar, onlayn reklama

Аннотация

Ushbu maqolada Oʻzbekiston media bozorining soʻnggi yillardagi oʻsish dinamikasining umumiy koʻrinishi
tahlil qilingan. Mavjud ilmiy adabiyotlar va amaliy tadqiqotlar asosida media bozori rivojlanishini baholash yoʻnalishlari
aniqlangan. Maqolada OAVda reklamaning oʻziga xos kamchiliklari va afzalliklari boʻyicha tavsiyalar berilgan.

Биография автора

Obidjon Qodirov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
mustaqil tadqiqotchisi

Опубликован

2025-03-11
Loading...