O‘zbekistonda oliy ta’lim tizimini rivojlantirishning marketing strategiyasi va uning amal qilish mexanizmi

O‘zbekistonda oliy ta’lim tizimini rivojlantirishning marketing strategiyasi va uning amal qilish mexanizmi

Авторы

  • Muxtorova Umida

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a483

Ключевые слова:

Ta’lim xizmatlari bozori, ta’lim tizimi, mehnat bozori, marketing strategiyasi, marketing tadqiqotlari, raqobatbardoshlik.

Аннотация

Maqolada ta’lim xizmatlarini tashkil etish va rivojlantirish tizimida bozor munosabatlarini shakllantirish jarayonida
marketing tizmining o‘rni bilan bog‘liq jarayonlar tadqiq etilgan. O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini tashkil
etish va tizimning faoliyat samaradorligini oshirishda marketing strategiyasiga nisbatan tizimli yondashuvlarni amalga
oshirish zaruriyati asoslangan.

Биография автора

Muxtorova Umida

Alfraganus universiteti nodavlat oliy taʼlim tashkiloti,
“Iqtisodiyot” fakulteti, “Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi

Загрузки

Опубликован

2023-10-30

Как цитировать

Umida, M. (2023). O‘zbekistonda oliy ta’lim tizimini rivojlantirishning marketing strategiyasi va uning amal qilish mexanizmi. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 1(10). https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a483
Loading...