O‘zbekistonning elektron tijorat strategiyasi: xorijiy bozorlarda raqobat qilishning asosiy yo‘llari

O‘zbekistonning elektron tijorat strategiyasi: xorijiy bozorlarda raqobat qilishning asosiy yo‘llari

Авторы

  • Shoxrux Baymuradov

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a639

Ключевые слова:

elektron tijorat, strategiya, xorijiy bozorlar, raqobat, ijtimoiy tarmoqlar, innovatsiyalar.

Аннотация

Mazkur maqola O‘zbekistonning elektron tijorat sohasida xorijiy bozorlarda muvaffaqiyatli ravishda raqobat
qilishning asosiy yo‘llarini va strategiyalarini bayon qiladi. O‘zbekiston hududidagi kompaniyalar uchun xorijiy bozorlardan
muvaffaqiyatli foydalanish, yangi bozorlar va mijozlar bilan samarali ish olib borish haqida ma’lumotlar maqolada ilgari
surilgan.

Биография автора

Shoxrux Baymuradov

PhD, Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

Загрузки

Опубликован

2023-10-30

Как цитировать

Baymuradov, S. (2023). O‘zbekistonning elektron tijorat strategiyasi: xorijiy bozorlarda raqobat qilishning asosiy yo‘llari. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 1(10). https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a639
Loading...