Oziq-ovqat mahsulotlari bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlari metodologiyasi
DOI:
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a642Ключевые слова:
bozor, oziq-ovqat, ishlab chiqarish, marketing, omillar, ko‘rsatkichlar, oziq-ovqat bozori, marketing tadqiqotlari, metodologiya.Аннотация
Mazkur maqolada oziq-ovqat bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlarining o‘rni, oziq-ovqat bozorini
rivojiga ta’sir etuvchi omilla va marketing tadqiqotlarda integratsion yondashuvlarning o‘ziga hosligi aks ettirilgan. Shu
bilan birga oziq-ovqat mahsulotlari bozorini rivojlanish metodologiyasining ilmiy va nazariy jihatlari asoslangan.
Загрузки
Опубликован
2023-10-30
Как цитировать
Meyliyeva, D. (2023). Oziq-ovqat mahsulotlari bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlari metodologiyasi. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 1(10). https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a642
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.