MAMLAKAT BREND-MARKETINGI SAYOHATNI RIVOJLANTIRISH OMILI SIFATIDA (BAA: DUBAY SHAHAR MISOLIDA).
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17779849Ключевые слова:
sayohat, brend-marketing, hudud, mintaqa, shahar, obro‘ (imidj), hududiy brend-marketingАннотация
Maqolada mamlakatning ijtimoiy–siyosiy va iqtisodiy rivojlanishida brend-marketing hamda sayohatning ta’siri
ilmiy asosda tahlil etilgan. Unda brend-marketingning mazmuni va mohiyati, uni shakllantirishga ta’sir etuvchi omillar keng
ko‘lamda o‘rganilgan. Shuningdek, Birlashgan Arab Amirliklarining Dubay shahri misolida brend-marketingning strategik
yondashuvlari, sayohat sohasini rivojlantirish mexanizmlari hamda mamlakatning jozibadorligini oshirishga qaratilgan
tajribaviy qarashlar keltirilgan. Tadqiqot natijalari brend-marketingning hududlar raqobatbardoshligini oshirishdagi amaliy
ahamiyatini ko‘rsatadi
Библиографические ссылки
1. ООН по путешествовать. https://www.untourism.int/
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. M. Mirziyoyev. Mamlakatimiz sayohat salohiyatini oshirish masalalari
muhokamasi yuzasidan videoselektor yig‘ilishi. 2023–yil. Elektron manbaa: https://president.uz/uz/lists/view/6095
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. M. Mirziyoyev. “Yangi O‘zbekiston” bog‘ida Mustaqillik kuni munosabati bilan
nutqi. 2025–yil. Elektron manbaa: https://president.uz/uz/lists/view/8441
4. Ibodova D., Ibodova D. Hududlarni inklyuziv rivojlantirish (Qashqadaryo viloyati misolida). Ilg‘or iqtisodiyot va pedagogik
texnologiyalar, ilmiy elektron jurnal, V son. 2025–yil, 769–777–betlar.
5. Norqulov I., Maxmudov O. Iqtisodiyot atamalarining izohli lug‘ati. Toshkent: SAHHOF, 2022. 424 b.
6. Levitt T. The Marketing Imagination. London: Free Press, 1983. 238 p.
7. Демьяненко А. Н. Маркетинг мест, или уроки стратегического маркетингового планирования городского и
регионального развития. Пространственная экономика, Москва, 2006, №4, С. 159–168.
8. Атаева Т. Маркетинг территорий как инструмент социально-экономического развития региона. Теория и
практика общественного развития, Москва, 2014, №16, 10–108-стр.
9. Hofstede G. Culture’s Consequences: Comparing Values, Behaviors, Institutions, and Organizations Across Nations.
L.: Sage, 2001; Schwartz S. H. A theory of cultural value orientations: Explication and applications. Comparative
Sociology, 2006, 5(2–3): 137–182.
10. Чернатони Л. Брендинг. Как создать мощный бренд. Москва: Юнити-Дана, 2015. 559 с.
11. Anholt S. Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. NY: Palgrave Macmillan,
2003. 134 p.
12. Lee H. Dubai’s brand assessment: Success and failure in brand management. Part 1, 2009, №5, 234–246. https://doi.
org/10.1057/pb.2009.14
13. https://studwood.net/1027526/turizm/strategiya_razvitiya_turizma_obedinennyh_arabskih_emiratah
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.