KICHIK BIZNES FАОLIYАTINI BАHОLАSH ASOSIDA SAMARADORLIGINI OSHIRISH.

KICHIK BIZNES FАОLIYАTINI BАHОLАSH ASOSIDA SAMARADORLIGINI OSHIRISH.

##article.authors##

  • Ravshan Mavrulov

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.17999478

##semicolon##

yalpi ichki mahsulot, yalpi hududiy mahsulot, byudjet tizimining soliq tushumlari, korxonalar daromadlari, kichik biznes samaradorligi

##article.abstract##

Ushbu maqolada jahon iqtisodiyotining global taraqqiyoti hamda iqtisodiyotning ijtimoiy maqsadlarga
muvofiqlik darajasi ortib borayotgan sharoitda kichik biznesning tutgan o‘rni tahlil qilinadi. Tadqiqotda kichik biznesning
bir tomondan ishlab chiqarishni rivojlantirishda yuqori darajadagi moslashuvchanlik va mobillikka ega ekanligi, ikkinchi
tomondan esa real daromad manbai sifatida hamda ijtimoiy talablarga to‘liq javob beruvchi subyekt sifatidagi ahamiyati
oshib borayotgani ilmiy jihatdan asoslab beriladi.

##submission.authorBiography##

Ravshan Mavrulov

Namangan muhandislik-texnologiya instituti
Iqtisodiyot kafedrasi dotsenti, PhD

##submission.citations##

1. Boboyev A.Ch. Tadbirkorlik faoliyati rivojlanishnning nazariy jihatlari va ustuvor yo‘nalishlari: iqt.fan.nom.dis. T.:2012.

2. Волкова М.А. Оценка эффективности механизма государственного управления экономикой региона в сфере

поддержки малого бизнеса // Вестник Сибирского государственного аэрокосмического университета им.

академика М.Ф. Решетнева. 2009. № 2. С. 438-442.

3. Попов С.А. Комплексный анализ оценки эффективности управления программами поддержки малого

предпринимательства // Фундаментальные исследования. 2013. № 10-10. С. 2249-2252.

4. Дремина Г.А. Оценка эффективности региональных программ поддержки малого и среднего бизнеса // Вестник

Омского университета. Серия: Экономика. 2009. № 4. С. 32-37

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-12-01
Loading...