MOLIYAVIY MENEJMENT TIZIMINI TRANSFORMATSIYALASHDA RAQAMLI MARKETING SAMARADORLIGINI BAHOLASHNING NAZARIY YONDASHUVLARI

MOLIYAVIY MENEJMENT TIZIMINI TRANSFORMATSIYALASHDA RAQAMLI MARKETING SAMARADORLIGINI BAHOLASHNING NAZARIY YONDASHUVLARI

##article.authors##

  • Sanjar Sobirjonovich Sobirjonov Toshkent moliya instituti

##semicolon##

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a11

##semicolon##

moliyaviy menejment, raqamli marketing, marketing imkoniyatlari, marketing texnologiyalari, samaradorlikni baholash, raqamli transformallashuv, sun’iy intellekt, kichik biznes va xususiy tadbirkorlik

##article.abstract##

Mazkur maqolada tadbirkorlik subyektlari faoliyatida moliyaviy menejment tizimini transformatsiyalash jarayonlarida samarali raqamli marketing imkoniyatlarining qanchalik to‘g‘ri baholanishi va undan foydalanishga oid olimlarning nazariy qarashlari to‘g‘risidagi fikrlar keltirilgan.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Phd dotsent

##submission.citations##

https://uz.wikipedia.org/wiki/Raqamli_Iqtisodiyot

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktabrdagi “Raqamli O‘zbekiston–2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF–6079-son Farmoni // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 06.10.2020 y., 06/20/6079/1349-son.

https://megatrands.ru

Top 100 Digital Companies I/ Forbes (publishing house) https://www.forbes.com/top-digital: companies/list/#tab:rank (murojaat sanasi: 01.12.2021y.)

Дейнекин Т. В. Оценка эффективности предпринимательской деятельности в сфере интернет-рекламы: автореф. дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. – М., 2003. – С. 19−23.

Курасова М. А. Совершенствование маркетинговой деятельности предприятий на основе внедрения интернеттехнологий: автореф. дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. – М., 2005. – С. 19.

Рязанцев В. Д. Большая политехническая энциклопедия. – М.: Мир и Образование, 2011. – С. 355.

De Cleen, P. Flow marketing: Content, Conversatie, Conversie: Go with the flow. – Amsterdam: Lannoo Campus, 2018. – 200 p.

Самойлов И. В. Знание-центрическая методика перехода предприятий к деятельности на основе интернетмаркетинга // Креативная экономика. – 2011. – № 1. – С. 117−123.

Михалева Е. П., Федотов С. А. Оценка эффективности мероприятий интернет-маркетинга // Известия Тульского государственного университета. Серия: Экономические и юридические науки. – 2015. – № 3–1. – С. 92.

Дейнекин Т. В. Оценка эффективности предпринимательской деятельности в сфере интернет-рекламы: автореф. дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. – М., 2003. – 32 с.

Капустина Л. М., Мосунов И. Д. Интернет-маркетинг. Теория и практика продвижения бренда в сети: монография. – Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. экон. ун-та, 2015. – 102 c.

Saura J. R., Palos-Sanchez P., Cerda-Cuarez L. M. Understanding the Digital Marketing Environment with KPIs and Web Analytics // Future Internet. – 2017. – Vol. 9, no. 76. – P. 1−13.

Лившин Д. А., Воронова Л. И. Математическое моделирование в маркетинге при построении рекламных кампаний // Современные наукоемкие технологии. – 2014. – № 5. – С. 209.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2023-10-30
Loading...