Qandolat mahsulotlari bozorida marketing tadqiqotlarini asosiy yo‘nalishlari

Qandolat mahsulotlari bozorida marketing tadqiqotlarini asosiy yo‘nalishlari

##article.authors##

  • Tuychiyeva Vasila Faxriddin qizi

##article.subject##:

qandolat mahsulotlari, bozor, marketing tadqiqotlari, marketing xizmatlari, korxona, raqobat.

##article.abstract##

Ushbu maqolada qandolat mahsulotlari bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlarining o‘rni, kuchli
raqobat muhiti va boshqaruv xatolarining ortib ketishining oldini olish masalalari, bozor tadqiqotlari doirasida yuqori sifatli
ma’lumotlarni taqdim etish jarayonlari, marketing xizmatlari va ularning buyurtmasi bo‘yicha kompaniya rahbariyati uchun
amalga oshiriladigan ma’lumotlar to‘plami, ularni sharhlash, taxminiy va bashoratli hisob-kitoblar amalga oshirish bo‘yicha
olimlar fikri o‘rganilgan va ulardan kelib chiqib marketing tadqiqotlarini aynan qandolat mahsulotlari bozorida samarali
qo‘llash bo‘yicha takliflar keltirilgan.

Биография автора

Tuychiyeva Vasila Faxriddin qizi

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti “Marketing” kafedrasi assistenti

Загрузки

##submissions.published##

2024-03-30
Loading...