O‘zbekistonning xalqaro bozordagi faoliyatini kengaytirishda marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligi

O‘zbekistonning xalqaro bozordagi faoliyatini kengaytirishda marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligi

##article.authors##

  • Shadieva Madina Djaloliddin qizi

##article.subject##:

xalqaro bozor, marketing strategiyalari, brending, imij yaratuvchi strategiyalar, raqamli marketing strategiyalari, eksportni rivojlantiruvchi strategiyalar, onlayn marketing.

##article.abstract##

Ushbu maqolada xalqaro bozordagi faoliyatni kengaytirishda marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligi,
O‘zbekistonning xalqaro bozordagi faoliyatini kengaytirishda qo‘llaniladigan marketing strategiyalaridan foydalanish
samaradorligi ko‘rsatkichlariga doir ilmiy-nazariy ma’lumotlar izohlab berilgan.

Биография автора

Shadieva Madina Djaloliddin qizi

Buxoro davlat universiteti Iqtisodiyot va turizm fakulteti
2-bosqich talabasi Ilmiy rahbar: Narzullayeva Gulchehra Salimovna,
“Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi

Загрузки

##submissions.published##

2024-06-25
Loading...