Raqamli ta’lim sharoitida liderlikning yangi qirralari

Raqamli ta’lim sharoitida liderlikning yangi qirralari

##article.authors##

  • Oqmullaev Ravshan Raximjon oʻgʻli
  • Xodjieva Durdona Abdurasulovna

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.5281/zenodo.16104524

##article.subject##:

raqamlashtirilgan ta'lim, liderlik uslublari, samaradorlik, innovasiya

##article.abstract##

Mazkur maqolada raqamli ta'lim sharoitida liderlik uslublarining mazmun-moxiyati, ahamiyati va amalda
qoʻllanilishi boʻyicha bir nechta iqtisodchi olimlarning fikr-mulohazalri oʻrganilgan. Raqamli ta'lim sharoitida liderlikning
yangi qirralarini tahlil qilishda foydalanilgan usullar va metodlar yoritilgan. Raqamli ta'lim sharoitida liderlikning yangi
qirralarini tahlil qilishda ularning afzalliklariga atroflicha toʻhtalib oʻtilgan. Shuningdek, liderlikning bir qancha samarali
uslublaridan samarali foydalanish va ulardagi muammolar hamda imkoniyatlar koʻrib chiqilgan

Биографии авторов

Oqmullaev Ravshan Raximjon oʻgʻli


Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Ilmiy tadqiqot faoliyatini tashkil etish boʻlimi boshligʻi, PhD

Xodjieva Durdona Abdurasulovna


Oʻzbekiston Respublikasi Bank Moliya Akademiyasi magistranti

Библиографические ссылки

Fullan, M. (2013). The New Meaning of Educational Change. Teachers College Press.

Leithwood, K., & Jantzi, D. (2006). Transformational School Leadership for Large-Scale Reform. Journal of Educational

Administration, 44(4), 362–379.

Anderson, R. E., & Dexter, S. (2005). School Technology Leadership: An Empirical Investigation of Prevalence and

Effect. Educational Administration Quarterly, 41(1), 49–82.

OECD (2020). Digital Education Outlook: Shaping the Future of Learning. https://www.oecd.org/education

UNESCO (2021). Education in a Post-COVID World: Nine Ideas for Public Action. https://unesdoc.unesco.org

Uzbekistan Research Foundation (2022). Raqamli ta’lim tizimida innovatsion boshqaruv modellari. Тошкент: Ilm Ziyo

Nashriyoti.

my.gov.uz

einfolib.uz

Загрузки

##submissions.published##

2025-07-01
Loading...