Raqamli ta’lim sharoitida liderlikning yangi qirralari
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16104524##article.subject##:
raqamlashtirilgan ta'lim, liderlik uslublari, samaradorlik, innovasiya##article.abstract##
Mazkur maqolada raqamli ta'lim sharoitida liderlik uslublarining mazmun-moxiyati, ahamiyati va amalda
qoʻllanilishi boʻyicha bir nechta iqtisodchi olimlarning fikr-mulohazalri oʻrganilgan. Raqamli ta'lim sharoitida liderlikning
yangi qirralarini tahlil qilishda foydalanilgan usullar va metodlar yoritilgan. Raqamli ta'lim sharoitida liderlikning yangi
qirralarini tahlil qilishda ularning afzalliklariga atroflicha toʻhtalib oʻtilgan. Shuningdek, liderlikning bir qancha samarali
uslublaridan samarali foydalanish va ulardagi muammolar hamda imkoniyatlar koʻrib chiqilgan
Библиографические ссылки
Fullan, M. (2013). The New Meaning of Educational Change. Teachers College Press.
Leithwood, K., & Jantzi, D. (2006). Transformational School Leadership for Large-Scale Reform. Journal of Educational
Administration, 44(4), 362–379.
Anderson, R. E., & Dexter, S. (2005). School Technology Leadership: An Empirical Investigation of Prevalence and
Effect. Educational Administration Quarterly, 41(1), 49–82.
OECD (2020). Digital Education Outlook: Shaping the Future of Learning. https://www.oecd.org/education
UNESCO (2021). Education in a Post-COVID World: Nine Ideas for Public Action. https://unesdoc.unesco.org
Uzbekistan Research Foundation (2022). Raqamli ta’lim tizimida innovatsion boshqaruv modellari. Тошкент: Ilm Ziyo
Nashriyoti.
my.gov.uz
einfolib.uz
Загрузки
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.