Oʻzbekistonda toʻqimachilik mahsulotlari bozori va rivojlanishi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17161505##article.subject##:
toʻqimachilik bozori, eksport, modernizatsiya, brend, dizayn, raqamli transformatsiya, barqaror rivojlanish, moda sanoati, mehnat bozori##article.abstract##
Mazkur maqolada Oʻzbekistonda toʻqimachilik mahsulotlari bozorining shakllanishi, rivojlanish tendensiyalari
va istiqbollari yoritilgan. Mustaqillikdan soʻng amalga oshirilgan iqtisodiy islohotlar, modernizatsiya jarayonlari hamda
eksport salohiyatini oshirish borasida ko‘rilgan choralar tahlil qilingan. Shuningdek, ishlab chiqarish quvvatlari, ichki
isteʼmol bozori, mehnat bozori va texnologik rivojlanish darajasiga oid muhim jihatlar koʻrib chiqilgan
Библиографические ссылки
1. Keller K. L., Kotler P. Branding in B2B firms //Handbook of business-to-business marketing. – Edward Elgar Publishing,
2022. – С. 205-224.;
2. Mrad M. et al. Brand addiction in the contexts of luxury and fast- fashion brands //Journal of Retailing and Consumer
Services. – 2020. – Т. 55. – С. 102089.;
3. Park H., Lim R. E. Fashion and the metaverse: Clarifying the domain and establishing a research agenda //Journal of
Retailing and Consumer Services. – 2023. – Т. 74. – С. 103413.;
4. Blasi S., Brigato L., Sedita S. R. Eco-friendliness and fashion perceptual attributes of fashion brands: An analysis of
consumersʼ perceptions based on twitter data mining //Journal of Cleaner Production. – 2020. – Т. 244. – С. 118701.;
5. Г.А.Багиев, В.М. Тарасевич. Маркетинг –Спб.: Питер, 2012; С.И. Антошкин Управление брендом инновационной
продукции. Специальность 08.00.05 – экономика и управление народным хозяйством (маркетинг, управление
инновациями). Дис. на соис. уч. степ. к.э.н., СПб 2017.;
6. Н.А.Ольмезова. Управление позиционированием портфеля брендов. Специальность 08.00.05 – экономика и
управление народным хозяйством (маркетинг, управление инновациями). Дис.на соис. уч. степ. к.э.н., доцент
– 2017. ст 109.;
7. Глупко- Федоричева С. С., Миракян А. Г. Масштабирование бизнеса: как выбрать подходящую модель развития
молодому бренду одежды? //Инновации и инвестиции. – 2022. – №. 5. – С. 64-70.;
8. Soliev A.S.. Marketing. Bozorshunoslik. Darslik. 2010 yil.; N.Q. Yo’ldoshev strategik menejment. Darslik. – T.: TDIU,
2013. 140 b.;
9. M.A.Ikramov, Sh.Dj Ergashxodjaeva, Z.D.Adilova, I.U.Ne’matov Upravlenie brendom. O’quv qo’llanma. –T:, Iqtisodiyot,
2019 yil 305 bet.;
10. Sh.Dj.Ergashxodjaeva, I.Nematov Brendni boshqarish. O’quv qo’llanma. – T.: Iqtisodiyot, 2019. — 146 b.
11. https://iqtisodiyot.tsue.uz/journal/index.php/iit/article/view/198
Загрузки
##submissions.published##
Как цитировать
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.