TURISTIK MINTAQALARNI RIVOJLANTIRISHDA MAHALLIY AHOLINING ISHTIROKINI TA’MINLASHNING AYRIM MASALALARI
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17421412##article.subject##:
turizm, strategik soha, global iqtisodiyot, barqaror rivojlanish, mahalliy aholi, daromad manbai, agroturizm, gastronomik turizm, ekoturizm, mintaqaviy turizm##article.abstract##
Maqolada turistik mintaqalarni rivojlantirishda mahalliy aholining ishtirokini ta’minlashning ayrim masalalari
bo‘yicha tadqiqotlar olib borilgan va muallifning ilmiy-amaliy qarashlari asosida takliflar ishlab chiqilgan.
Библиографические ссылки
1. Козлова Н.Ш., Козлов Р.С. Отношение населения к развитию туризма // Наука. Искусство. Культура. – 2022. –
№1 (33). – 133-149 с.
2. Никонова Т.В., Веслогузова М.В., Муртазина Г.Р. Роль местного населения в процессах вовлечения
нематериального культурного наследия в туризм. Современные проблемы сервиса и туризма. №3, 2016 г.
3. Аюшиева Л.К. Занятость населения в туристической отрасли. Вестник Бурятского государственного
университета, №2, 2015 г.
4. Ишанходжаева Д., Абдурахманова Н., Рахмонов Ш. Занятость населения в туристической отрасли республики
Узбекистан. https://cyberleninka.ru/article/n/zanyatost-naseleniya-v-turisticheskoy-otrasli-respubliki-uzbekistan
5. Boltabaev, M. R., Tukhliev, I. S., Safarov, B. S., & Abdurakhimov, S. A. (2018). Turizm: nazariya va amaliyot. Tashkent,
Fan va tekhnologiya, 6.
6. Tukhliev, I. S., & Abdukhamidov, S. A. (2021). Strategic planning processes in regional tourism in the digital
economy. Central Asian Journal of Innovations on Tourism Management and Finance, 2(5), 22-27.
7. Suyunovich, T. I., & Adhamovich, A. S. (2019). DIRECTIONS OF ACTIVATION OF INNOVATIVE ACTIVITIES OF
HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN FORMING INNOVATIVE ECONOMY. VVK: 75.81 T 88, 235.
Загрузки
##submissions.published##
Как цитировать
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.