YASHIL IQTISODIYOT SHAROITIDA O‘ZBEKISTON SANOAT KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYALARINI TAKOMILLASHTIRISH

YASHIL IQTISODIYOT SHAROITIDA O‘ZBEKISTON SANOAT KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYALARINI TAKOMILLASHTIRISH

##article.authors##

  • Kutbitdinova Mohigul Inoyatovna

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17549138

##article.subject##:

yashil iqtisodiyot, yashil marketing, barqaror rivojlanish, ekologik samaradorlik, marketing strategiyasi, raqobatbardoshlik, iste’molchilar xulqi

##article.abstract##

Maqolada O‘zbekiston sanoat korxonalarida yashil iqtisodiyot tamoyillari asosida marketing strategiyalarini
takomillashtirish masalalari ko‘rib chiqiladi. Yashil marketing konsepsiyalarining dolzarbligi, ekologik samaradorlikka
asoslangan brend yaratish, iste’molchilarning yashil qadriyatlarga yo‘naltirilgan xatti-harakatlari va xalqaro tajribalar tahlil
qilinadi. “Yangi O‘zbekiston Taraqqiyot Strategiyasi”, “O‘zbekiston 2030” strategiyasi hamda Vazirlar Mahkamasining
qarorlari asosida mamlakatda yashil iqtisodiyotga o‘tish jarayonida marketing siyosatini rivojlantirish yo‘nalishlari yoritiladi.
Tadqiqot natijalari korxonalar uchun raqobatbardoshlikni oshirishda yashil marketing strategiyalarini qo‘llashning iqtisodiy
samaradorligini ko‘rsatadi.

Биография автора

Kutbitdinova Mohigul Inoyatovna

i.f.n., dotsent, “Marketing”kafedrasi
Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

Библиографические ссылки

1. UNDP. Green Economy and Sustainable Development Report. New York, 2021.

2. Ўзбекистон Республикаси Президенти. Фармон № ПФ-60, 28.01.2022. “2022–2026 йилларга мўлжалланган

Янги Ўзбекистон тараққиёт стратегияси тўғрисида”. Тошкент.

3. Ўзбекистон Республикаси Президенти. “Ўзбекистон–2030 Стратегияси”. Тошкент, 2023.

4. Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитаси. Иқтисодиётнинг экологик кўрсаткичлари ва яшил

иқтисодиётга оид маълумотлар. Тошкент, 2023.

5. World Bank. Uzbekistan: Strengthening Private Sector Investment in Green Growth. Washington, D.C., 2022.

6. Peattie, K., Crane, A. Green Marketing: Legend, Myth, Farce or Prophesy? Business Strategy and the Environment,

2005.

7. OECD. Corporate Governance and Green Investment in Emerging Markets. Paris, 2021.

8. Jahon banki. O‘zbekiston iqtisodiyotida yashil investitsiyalar istiqbollari. Toshkent, 2022.

Загрузки

##submissions.published##

2025-10-23
Loading...