ZAMONAVIY LOGISTIKA TIZIMIDA MARKETING STARTEGIYALARIDAN FOYDALANISHNI TAKOMILLASHTIRISH
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17952420##article.subject##:
logistika, marketing, marketing strategiyalari, innovatsion logistika yechimlari, logistika xizmatlari samaradorligi, mijozga yo‘naltirilgan yondashuv, raqamli transformatsiya, transport##article.abstract##
Ushbu maqolada zamonaviy logistika tizimida marketing strategiyalaridan foydalanishning nazariy va amaliy
jihatlari ilmiy asosda tahlil qilinadi. Tadqiqotning asosiy maqsadi logistika jarayonlari samaradorligini oshirishda marketing
yondashuvlarining o‘rnini aniqlash, raqamli logistika, mijozga yo‘naltirilgan xizmatlar hamda brending elementlarining
ta’sirini baholashdan iborat. Tadqiqot natijalari logistika kompaniyalari faoliyatida marketing strategiyalarini kompleks va
tizimli qo‘llash raqobatbardoshlikni oshirishda muhim omil ekanini ko‘rsatdi.
Библиографические ссылки
1. https://www.statista.com/ – xalqaro statistik ma’lumotlar platformasi.
2. Kotler F., Keller K. L. Marketing menejmenti. 14-nashr. – Sankt-Peterburg, 2014.
3. Logistika: o‘quv qo‘llanma / Tairova M. M., Abdulloev A. J. – Buxoro: Sadriddin Salim Buxoriy, 2020. – 128 b., 6-bet.
4. Christopher M. Logistics and Supply Chain Management: Strategies for Reducing Costs and Improving Services. –
UK: Pitman Publishing, 1992.
5. Idrisov Sh. A. Marketingovaya logistika: o‘quv qo‘llanma. – Maxachkala: Format, 2017-yil. – 286 b., 33-bet.
Загрузки
##submissions.published##
Как цитировать
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.