MARKETING KOMMUNIKATSIYA STRATEGIYALARINI ISHLAB CHIQISHNING ZAMONAVIY YONDASHUVLARI

MARKETING KOMMUNIKATSIYA STRATEGIYALARINI ISHLAB CHIQISHNING ZAMONAVIY YONDASHUVLARI

Авторы

  • Toxir Akramov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17998987

Ключевые слова:

marketing kommunikatsiyalari, kommunikatsiya strategiyasi, integratsiyalashgan marketing kommunikatsiyalari, raqamli marketing, omnichannel yondashuv, iste’molchi xulq-atvori, shaxsiylashtirilgan kontent, ma’lumotlarga asoslangan marketing

Аннотация

Mazkur maqolada marketing kommunikatsiya strategiyalarini ishlab chiqishning zamonaviy yondashuvlari
ilmiy jihatdan tahlil qilinadi. Raqamli texnologiyalarning rivojlanishi, iste’molchi xulq-atvoridagi o‘zgarishlar va bozor
raqobatining kuchayishi sharoitida marketing kommunikatsiyalarini rejalashtirish va boshqarish masalalarining
dolzarbligi asoslab beriladi. Tadqiqot jarayonida marketing kommunikatsiya strategiyasi tushunchasining nazariy asoslari
o‘rganilib, integratsiyalashgan marketing kommunikatsiyalari, omnichannel yondashuv, ma’lumotlarga asoslangan
marketing hamda raqamli platformalardan foydalanishning o‘ziga xos jihatlari yoritiladi. Ilmiy tahlil natijalari zamonaviy
marketing kommunikatsiya strategiyalarining samaradorligi iste’molchi markazli yondashuv, shaxsiylashtirilgan kontent
va raqamli texnologiyalar bilan bevosita bog‘liqligini ko‘rsatadi. Maqolada olingan xulosalar marketing faoliyatini
takomillashtirish, kommunikatsiya strategiyalarini ishlab chiqishda ilmiy asoslangan qarorlar qabul qilish va korxonalarning
raqobatbardoshligini oshirishda amaliy ahamiyatga ega.

Биография автора

Toxir Akramov

TDIU “Marketing” kafedrasi professori, DSc


Библиографические ссылки

1. Kotler P., Keller K. Marketing Management. – Pearson Education, 2016;

2. Schultz D.E., Kitchen P.J. Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach. – Palgrave Macmillan, 2000;

3. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital Marketing. – Pearson Education, 2019;

4. Verhoef P.C., Kannan P.K., Inman J.J. From multi-channel retailing to omni-channel retailing. Journal of Retailing,

2015;

5. Wedel M., Kannan P.K. Marketing Analytics for Data-Rich Environments. Journal of Marketing, 2016;

6. Abdullayev A., Rahimov B. Marketing strategiyasi va raqamli marketing asoslari. – Toshkent, 2021;

7. Muallif ishlanmasi.

Загрузки

Опубликован

2025-12-01

Как цитировать

Akramov , T. (2025). MARKETING KOMMUNIKATSIYA STRATEGIYALARINI ISHLAB CHIQISHNING ZAMONAVIY YONDASHUVLARI. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 3(12). https://doi.org/10.5281/zenodo.17998987
Loading...