TIJORAT BANKLARIDA MARKETING FAOLIYATINI BAHOLASH BO‘YICHA METODOLOGIK YONDASHUVLAR ISHLAB CHIQISH

TIJORAT BANKLARIDA MARKETING FAOLIYATINI BAHOLASH BO‘YICHA METODOLOGIK YONDASHUVLAR ISHLAB CHIQISH

##article.authors##

  • Ibragimova Shaxlo Alimbayevna

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.5281/zenodo.18037118

##article.subject##:

tijorat bank, bank marketingi, marketing strategiyalari, raqobatbardoshlilik, mijoz,, raqamli marketing.

##article.abstract##

Mazkur maqolada tijorat banklarida marketing faoliyatini baholash bo‘yicha metodologik yondashuvlar ishlab
chiqilib, tijorat banklari NPS o‘lchash uchun veb-sayt yoki elektron pochta ro‘yxatidan foydalanish maqsadga muvofiq
hisoblanadi va keltirilgan me’zonlar bo‘yicha tasniflangan.

Биография автора

Ibragimova Shaxlo Alimbayevna

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil tadqiqotchisi

Библиографические ссылки

1. World Fintech Report 2020. ©2020 Capgemini. www.capgemini.com

2. Майкл Е. Портер. «Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов». Пер. с англ. - М.:

Альпина Бизнес Букс. 2005. -454с.;

3. Mahmod, J.Al Samydai, lbrahim, Alnawas А.М. and Rodina А. Yousif, 2010. «The Impact of Marketing Innovation on

Creating а Sustainable Coшpetitive Advantage», The Case of Private Commercial Banks Jordan. Asian Journal of

Marketing, 4: 113-130.;

4. Т.Амблер. «Практический маркетинг» Пер. с анrл. под общей ред. Ю. Н. Катттуревского. - СПб: уздательство

«Питер», 1999. -400 с.;

5. Reichheld, F.F. One Nuшber You Need to Grow / F.F. Reichheld. - Harvard Business Review, 2003. - URL: https://hbr.

mg/2003/12/the-one-number-you-need-to-grow

6. Fornell, С. The Aшerican Custoшer Satisfaction Index: Nature, Purpose and Findings / С. Foшe11, M.D. Johnson,

E.W. Anderson, J. Cha, В. Bryant // Jouшal of Marketing. - 1996. - Vo1. 60 (Oct.). - Р. 7-18. - URL: http://scholarship.

sha.coшell.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=l427&context=articles

7. Официальный сайт аналитического центра «НАФИ» [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://nacfin.ru/

шetody-issledovanij/

8. Официальный сайт Агентства экономической информации «Прайм» и Аналитики информационного поля

бренда «Brand Analytics» [Электронный ресурс]. -Режим доступа: http://lprime.ru/projects/banks

9. Астрелина, В.В. Оценка деловой репугаuии банка/ В.В. Астрелина, П.К Бондарчук// Деньги и кредит: Проблемы

и суждения. -2012. -№12. -С. 16-23.

Загрузки

##submissions.published##

2025-12-01
Loading...