Oliy ta’lim muassasalarida kreativ yondashuv strategiyalarini ishlab chiqish mexanizmlari

Oliy ta’lim muassasalarida kreativ yondashuv strategiyalarini ishlab chiqish mexanizmlari

Authors

  • Kutlibeka Rahimova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14025685

Keywords:

mustaqil ta’lim, didaktika, kreativ yondashuv, mustaqil ta’lim jarayoni, innovatsion koʻnikma, interfaol metodlar, tizimli yondashuv, tafakkur, darslik, pedagogik texnologiya, didaktika, hamkorlikdagi ta’lim, ta’lim sifati samaradorligi.

Abstract

Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida kreativ yondashuv asosida mustaqil
ta’limni tashkil etishning didaktik imkoniyatlari xususida ma’lumotlar aks ettirilgan. Mustaqil
ta’lim oʻquv materialini mustaqil oʻzlashtirish, murakkablik darajasi turlicha boʻlgan topshiriqlar,
amaliy vazifalarni auditoriyada hamda auditoriyadan tashqarida ijodiy va mustaqil bajarish
asosida nazariy bilim, amaliy koʻnikma va malakalarni shakllantirishga qaratilgan tizimli faoliyat
ekanligi ta’kidlangan. Mustaqil ishlar didaktik maqsadi, vazifasi, murakkablik darajasi, kimga
(individual yoki jamoa uchun) moʻljallanganiga qarab bir-biridan farq qiladi. Bundan tashqari,
talabalarning mustaqil ta’limini tashkil etishda kreativlik usullaridan foydalanish juda muhim
sanaladi.

Author Biography

Kutlibeka Rahimova

Millat umidi universiteti tyutori

Published

2024-10-01

How to Cite

Rahimova, K. (2024). Oliy ta’lim muassasalarida kreativ yondashuv strategiyalarini ishlab chiqish mexanizmlari. YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT, 2(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.14025685

Issue

Section

Articles
Loading...