Oliy ta’lim muassasalarida kreativ yondashuv strategiyalarini ishlab chiqish mexanizmlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14025685Keywords:
mustaqil ta’lim, didaktika, kreativ yondashuv, mustaqil ta’lim jarayoni, innovatsion koʻnikma, interfaol metodlar, tizimli yondashuv, tafakkur, darslik, pedagogik texnologiya, didaktika, hamkorlikdagi ta’lim, ta’lim sifati samaradorligi.Abstract
Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida kreativ yondashuv asosida mustaqil
ta’limni tashkil etishning didaktik imkoniyatlari xususida ma’lumotlar aks ettirilgan. Mustaqil
ta’lim oʻquv materialini mustaqil oʻzlashtirish, murakkablik darajasi turlicha boʻlgan topshiriqlar,
amaliy vazifalarni auditoriyada hamda auditoriyadan tashqarida ijodiy va mustaqil bajarish
asosida nazariy bilim, amaliy koʻnikma va malakalarni shakllantirishga qaratilgan tizimli faoliyat
ekanligi ta’kidlangan. Mustaqil ishlar didaktik maqsadi, vazifasi, murakkablik darajasi, kimga
(individual yoki jamoa uchun) moʻljallanganiga qarab bir-biridan farq qiladi. Bundan tashqari,
talabalarning mustaqil ta’limini tashkil etishda kreativlik usullaridan foydalanish juda muhim
sanaladi.