Tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda marketingning roli

Tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda marketingning roli

Авторы

  • Faruddin Eshmirzayev
  • Zaxro Salimova

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a640

Ключевые слова:

biznes, tadbirkorlik, kichik biznes, xususiy tadbirkorlik, marketing, marketing strategiyasi, marketing faoliyati, marketing rejasi, innovatsion marketing.

Аннотация

Maqolada kichik biznes va xususiy tadbirkorlik korxonalarida marketing faoliyatini tashkil etish va rivojlantirish
xususiyatlari o‘rganilib, uni takomillashtirish bo‘yicha ilmiy asoslangan takliflar va amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Биографии авторов

Faruddin Eshmirzayev

Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy
universiteti, Iqtisodiyot fakulteti “Iqtisodiyot
nazariyasi” kafedrasi tayanch doktoranti,
“Alfraganus University” nodavlat universiteti
Iqtisodiyot fakulteti o‘qituvchisi

Zaxro Salimova

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Iqtisodiyot fakulteti “Fundamental iqtisodiyot”
kafedrasi magistri

Загрузки

Опубликован

2023-10-30

Как цитировать

Eshmirzayev, F., & Salimova, Z. (2023). Tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda marketingning roli. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 1(10). https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a640
Loading...